sobota, 1 lipca 2017

"Uwikłani. Chandler" - Laurelin Paige. Jaki jest młodszy brat Hudsona?



„ – Właśnie w tym problem, Chandler. Podniecasz mnie, a ja nie mam na to czasu. Nie mam czasu na ciebie.
- Nie masz na mnie czasu, bo cię rozpraszam – mówię. – Ale co, jeśli mogę ci przy okazji pomóc?”

Czasy świetności Hudsona schodzą na boczny tor. Zdaje się, że w temacie tego mężczyzny Laurelin Paige powiedziała już prawie wszystko. Autorka postanowiła zatem podarować szansę komuś innemu, jednocześnie nie kończąc tematu serii Uwikłani. Nadszedł czas na młodszego z dwójki Pierce’ów – Chandlera. Czy okazuje się on równie zniewalający, co starszy brat? Jaki scenariusz zafundowała czytelnikom Laurelin Paige tym razem? Zapraszam na recenzję książki „Uwikłani. Chandler”.

ZARYS FABUŁY
Niezainteresowany stałym związkiem, przyzwyczajony do uwielbienia i zadowolenia ze strony kobiet, dwudziestoczteroletni Chandler zostaje oddelegowany do załatwienia poważnej sprawy służbowej. Jednak… zamiast przyłożyć się do obowiązków, mężczyzna skupia uwagę na płci pięknej, a konkretnie na jednej zniewalająco urodziwej dziewczynie.

Pewna siebie Genevieve potrafi omamić nawet jego. Chandlerowi nie wystarcza wspomnienie spędzonej u jej boku, upojnej nocy, zwłaszcza, że jako pierwsza kobieta nie przytaknęła jego słynnym, łóżkowym umiejętnościom. Czy nieokiełznany Pierce i mająca swoje zdanie Genny mogą razem stworzyć coś więcej? A co jeśli los postanowi spłatać im nieprzyjemną niespodziankę?

NIEDOSKONAŁY WSPANIAŁY I PIĘKNOŚĆ Z CIĘTYM JĘZYKIEM
Trafiła kosa na kamień. Boski, mający o sobie wysokie mniemanie amant zderza się z pozornie nieosiągalną boginią. Ale… Na przekór pierwszemu wrażeniu Genevieve nie jest wcale taką twardzielką, za jaką się podaje. I ma twardą skórę na stopach. Ha! Chandler zaś, wbrew tej całej pewności siebie potrafi zachowywać się jak zbłąkany nastolatek, na pewno nieodpowiedzialny pod względem służbowych obowiązków, za to całkiem oddany w sprawach sercowych. W porównaniu ze starszym bratem wydaje się bardziej dostępny, mniej mroczny, ale tym samym także mniej dojrzały. I nosi kucyk. Lubicie?* Na kreację bohaterów narzekać na pewno nie można. Postaci tej powieści zyskały całkiem wiarygodny wydźwięk.

KORPO
Prężnie działająca firma, spotkania biznesowe, ważne decyzje. Podobnie jak w przypadku losów Hudosna, autorka zbudowała bohaterom tej powieści tło przesiąknięte korporacją. Obowiązki, ugody, istotne umowy. Chociaż Chandler i Genevieve w dużym stopniu starają się od tego odcinać, szpony rodzinnych firm dosięgają ich proponując krętą drogę.

NAMIĘTNOŚĆ
Fabuła powieści, mocno skupiona wokół aspektu fizycznych zbliżeń, w pierwszej połowie serwuje ogromne dawki pikantnych scen, z delikatną nutą perwersji. Literatura erotyczna, pod względem aktów seksualnych, chyba przestała już robić na mnie wrażenie i w towarzystwie niekończących się wybuchów namiętności odrobinę się nudziłam. Ale… Druga połowa bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Pojawiła się rodzinna przeszłość, pewne konflikty i dręczące podejrzenia, które trochę namieszają. Laurelin Paige zaserwowała mi fajne przebudzenie pozwalając uwierzyć w to, że pozornie tandetne romansidła nie zawsze muszą takie być.

TROCHĘ HUDSONA
W tle tej historii zagorzałe czytelniczki serii mają okazję wyczytać i podejrzeć co takiego dzieje się w życiu Hudsona i jego ukochanej. I choć na początku losy głównego bohatera poprzednich części cyklu są jedynie niewyraźnym echem, w późniejszym czasie i on musi się wykazać, wstępując na moment na pierwszy plan.

PODSUMOWANIE
Dla czytelniczek szukających niesztampowej fabuły zawartej na kartach literatury kobiecej, ta powieść może okazać się niewystarczająco dobrą propozycją. Akcja ostatecznie okazuje się dość przewidywalna. Dla fanek typowych powieści erotycznych to jednak smaczny kąsek, warsztatowo dopracowany i działający na wyobraźnię. To Wy musicie wiedzieć czego szukacie.

moja ocena: 6/10
wydawnictwo: Kobiece
ilość stron: 296
data wydania: maj 2017


Seria Uwikłani: Pokusa / Obsesja / Na zawsze / Hudson / Chandler


Tę książkę oraz inne bestsellery możecie znaleźć na Taniaksiążka.pl, w księgarni internetowej, która przeznaczyła niniejszy egzemplarz do recenzji.
 

*Ja raczej preferuję u mężczyzn krótko ścięte włosy :)

6 komentarzy:

  1. Niekoniecznie moje klimaty, ale kto wie, na jaką książkę będę miała chęć w wakacyjne dni. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekki, niezobowiązujący erotyk na lato. Niezły, ale czytałam lepsze. Niemniej jeśli będziesz miała ochotę na coś w tym klimacie, wiesz po co sięgnąć.

      Usuń
  2. Czytałam cykl Połączeni tej autorki i mam co do jej twórczości mieszane uczucia, ale chcę dać jej szansę w "Pierwszy dotyk", który będę czytała w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co do "Połączonych" też mam mieszane uczucia.Zaś uważam, że "Pierwszy dotyk" to najlepsza książka tej autorki, więc dobrze zaczynasz :) Ta powieść podobała mi się w szczególności w drugiej połowie. Z resztą sama zobaczysz.

      Usuń
  3. Czytałam pierwsze trzy części i były naprawdę dobre, ale już "Hudson" i ta druga seria połączona z tą - "Połączeni", już mnie nie porwała. Może kiedyś sięgnę, ale mam wrażenie że im dłużej autorka mieli tę historię tym gorzej to wychodzi.
    ściskam :* Latające książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że masz rację. Co za dużo, to nie zdrowo. Książki z serii "Połączeni" w mojej ocenie wcale nie wypadły tak dobrze.

      Polecam za to "Pierwszy dotyk" Laurelin Paige, jeżeli lubisz powieści tego gatunku. Książka przez pierwszą połowę nie wydawała się zbytnio oryginalna, ale pod koniec autorka naprawdę bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...