sobota, 10 grudnia 2016

Daty premier kontynuacji popularnych serii, czyli co nowego wkrótce.

Kochani,

Ostatnio urządziłam sobie małe poszukiwania dotyczące wyczekiwanych przeze mnie premier. Nie są to jednak premiery zwykłe, a raczej te dotyczące kontynuacji, kolejnych części ciekawych serii. A że zawsze powtarzano mi, że trzeba się dzielić, także w tym jednym miejscu macie całą esencję mojego polowania na powieści. Czekacie na jakieś kontynuacje? Zerknijcie, może znajdziecie tutaj coś, czego szukacie.

Manwhore +1” – Katy Evans, a nie ja wielu przypuszczało „Manwhore 2”. Wydawnictwo Kobiece.  PREMIERA 17.02.2017.
Malcolm Saint miał być zadaniem. Artykułem. Przystojnym, tajemniczym mężczyzną, którego pikantne sekrety młoda dziennikarka miała ujawnić całemu światu. Nie wszystko jednak poszło zgodnie z planem…
 
Barwy miłości. Zatracenie” – Kathryn Taylor. 3 część serii. Wydawnictwo Akurat. PREMIERA 15.02.2017.

Ułaskawienie” – Emma Chase. Seria Legal Briefs. Wydawnictwo Filia. PREMIERA 11.01.2017.
Gdy Brent Mason patrzy na Kennedy Randolph, nie widzi zawstydzonej, słodkiej sąsiadki, z którą się wychowywał. Widzi pewną siebie, cudowną kobietę... która obcasem szpilki od Christiana Louboutina pragnie zmiażdżyć konkretne części jego ciała.
Brent nie pozwolił, by utrata nogi w wypadku samochodowym przed wielu laty miała wpływ na prowadzone przez niego satysfakcjonujące życie. Wysoko stawia sobie poprzeczkę, po czym pokonuje wszystkie przeszkody na drodze do celu.
A teraz jego celem jest Kennedy.
Z kolei kiedy ona patrzy na Brenta, widzi tylko zapatrzonego w siebie gogusia, który upokorzył ją w szkole średniej tylko po to, by wkraść się w łaski grupy popularnych dzieciaków, tych samych, które zamieniły jej licealne lata w piekło.
Kennedy nie jest już społecznym wyrzutkiem – jest prokuratorem w stolicy, ma na koncie pasmo sukcesów. Brent jest adwokatem obrony w jej nowym procesie, więc dawna koleżanka postanawia skorzystać z okazji i odpłacić mu się pięknym za nadobne.
Jednak sprawy nie do końca układają się po ich myśli.
Każda ostra wymiana zdań zmusza panią prawnik do zastanowienia się, czy Brent jest równie żywiołowy w sypialni, co na sali sądowej. Natomiast każdy jej argument i sprzeciw sprawiają, że młody obrońca pragnie Kennedy coraz bardziej.
W końcu nawet prawnicy mogą się zakochać… Werdykt serca swoją drogą, ale czy sąd udzieli im ułaskawienia?

Ostatnie tchnienie” – Jennifer L. Armentrout. Seria Dark Elements. Tom 3. Wydawnictwo Filia.  PREMIERA 18.01.2017.
Niekiedy miłość trwa aż do ostatniego tchnienia.
Każda decyzja niesie ze sobą konsekwencje, a siedemnastoletnia Layla musi stawić czoła najtrudniejszym wyborom. Co wybierze, światło czy mrok? Z jednej strony grzeszny, seksowny, demoniczny książę Roth, z drugiej Zayne – wspaniały, troskliwy strażnik, z którym jednak nigdy nie wyobrażała sobie związku. Najtrudniejsza decyzja dotyczy jednak tego, której połowie swojej natury powinna zaufać. Dziewczyna ma też nowy problem. Najniebezpieczniejszy z demonów, Lilin, został uwolniony, by siać spustoszenie wokół niej, włączając w to jej przyjaciół. Aby uchronić Sama przed losem dużo gorszym niż śmierć, Layla musi paktować z wrogiem, jednocześnie chroniąc miasto – i swoją rasę – przed zniszczeniem.
Rozdarta między dwoma światami i dwoma różnymi chłopakami, niczego nie jest pewna, a już najmniej tego, czy przeżyje, zwłaszcza kiedy dają o sobie znać stare kłopoty. Czasami jednak, gdy tajemnica goni tajemnicę, a prawda wydaje się niemożliwa do odkrycia, trzeba posłuchać głosu serca, wybrać stronę i walczyć do utraty tchu…

Kiedy pozostaje żal” – Lisa De Jong. Trzeci tom cyklu zapoczątkowanego powieścią „Kiedy pada deszcz”. Wydawnictwo Filia. PREMIERA 8.02.2017.
Miałam zaplanowane całe życie. Idealny chłopak. Świetni przyjaciele. Wszystko układało się dokładnie po mojej myśli. Było tak aż do pewnej feralnej nocy, z której nic nie mogę sobie przypomnieć. To wszystko moja wina, a teraz zostały mi po nim jedynie wspomnienia.
Tonęłam w wyrzutach sumienia, póki Sam Shea nie wrócił do mojego życia i nie pomógł mi się pozbierać. Powoli otworzył moje serce i zamieszkał w nim, zanim się zorientowałam, co właściwie się dzieje. Wiem, że na niego nie zasługuję.
Próbuję poukładać swoje życie na nowo, ale zaczynają wracać do mnie okruchy wspomnień z tamtej pamiętnej nocy. Kłamstwa i sekrety powoli niszczą wszystko, co dla mnie drogie.
Okazuje się, że być może nie jestem jedyną, która powinna czegoś żałować.

Ogień, który ich spala” – Brittainy C. Cherry. Seria Żywioły. Wydawnictwo Filia. PREMIERA  25.01.2017.
Był sobie kiedyś chłopiec, którego pokochałam.
Logan Francis Silverstone był moim zupełnym przeciwieństwem. Kiedy tańczyłam jak urzeczona, on podpierał ścianę. Przeważnie milczał, podczas gdy mnie trudno było uciszyć. Uśmiech przychodził mu z wysiłkiem, natomiast ja unikałam smutku.
Pewnej nocy dostrzegłam ciemność, która czaiła się głęboko w nim.
Każdemu z nas czegoś brakowało, jednak razem mieliśmy wszystko. Z obojgiem było coś nie tak, ale obok siebie zawsze czuliśmy, że wszystko jest jak należy. Byliśmy jak spadające gwiazdy przecinające nocne niebo w poszukiwaniu życzenia, modlące się o lepsze jutro.
Aż do dnia, w którym go straciłam. Jedną pochopną decyzją zaprzepaścił nasz związek.
Był sobie chłopiec, którego pokochałam.
I przez kilka krótkich chwil - trwających tyle co oddech, co szept - pomyślałam, że może i on mnie kocha.

Reap” – Tillie Cole. Cykl książek rozpoczęty powieścią „Raze”. Wydawnictwo Filia. PREMIERA 15.02.2017.
Przetrzymywany przez gruzińskich gangsterów i faszerowany nowym narkotykiem, zmuszającym do posłuszeństwa, 221 nie potrafi już myśleć, działać i żyć samodzielnie. Jest posłuszną marionetką swojego pana, który każe mu zabijać. Mierzący prawie dwa metry, ważący niemal sto piętnaście kilogramów, niezwyciężony w walkach na śmierć i życie mężczyzna skutecznie pomaga szefowi gruzińskiego klanu, trzęsącemu podziemnym przestępczym światem w Nowym Jorku.
Do czasu, aż 221 zostaje pojmany przez swoich wrogów. Talia Tolstoi marzy, by wyswobodzić się ze szponów trudnej egzystencji. Chciałaby żyć inaczej – zerwać się ze smyczy ojca, jednego z liderów rosyjskiej Braci, i od pracy w brutalnych Kazamatach, rodzinnym interesie zajmującym się organizowaniem walk w klatkach. Wszystko się zmienia, kiedy dziewczyna poznaje więźnia swojej rodziny, który przypomina raczej zwierzę, i zaczyna odkrywać w nim człowieczeństwo. Ten potężny, piękny, poraniony mężczyzna przemawia do jej serca.
Jednak nie obejdzie się bez ofiar.

Mimo naszych kłamstw” – 3 tom trylogii. Wydawnictwo Otwarte. PREMIERA 2.01.2017.
Wiesz dobrze, że nie da się żyć bez ponoszenia konsekwencji własnych decyzji, tak samo jak nie da się żyć bez patrzenia za siebie. Zawsze będziesz wspominał, zawsze będziesz rozpamiętywał. Wielka miłość, która odeszła… Pamiętasz jeszcze, co czułeś, gdy znikała? Ja czuję to cały czas.
Zniszczyłem wszystko. Mam już dosyć tych bezsennych nocy, kiedy analizuję, co się stało. To nie miało prawa się wydarzyć! Ile razy wypowiadałeś w myślach to zdanie? Nawet raz to za dużo. Dla mnie te słowa to już niemal modlitwa. Chcesz mojej rady? Zastanów się głęboko, zanim zaczniesz okłamywać ukochaną osobę, bo pewnego dnia rozejrzysz się dookoła i zobaczysz jedynie zgliszcza – ruiny życia, które chciałeś mieć, tragedie osób, które darzyłeś uczuciem, zniszczonego siebie.
Nie, nie zostawię tak tego. Mimo naszych kłamstw tym razem postawię wszystko na jedną kartę. Przecież ona mnie potrzebuje…

Ciemniejsza strona Greya” (wyd. filmowe) – E L James. Ze zdjęciami z planu filmowego! PREMIERA 1.02.2017.

Wydanie filmowe drugiego tomu najlepiej sprzedającej się trylogii ostatniej dekady! Zawiera zdjęcia z planu filmowego opatrzone komentarzem autorki oraz fragment Ciemniejszej strona Greya z perspektywy Christiana!

Ależ będzie ciekawie. Przynajmniej dla mnie. A Wy, czekacie na coś szczególnego?

*Opisy książek pochodzą ze stron wydawnictw.



18 komentarzy:

  1. Tyle premier czekam na kilka z nich :) nowy rok zacznie się ekscytująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj portfele ucierpią :) Nie wiem czy uda mi się zdobyć wszystkie wymienione tutaj książki, ale dosłownie na wszystkie mam mega ochotę :)

      Usuń
  2. Czekam aż Diana Gabaldon napisze kolejną część "Obcej" Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie nie czekam na żadną książkę z konkretnej serii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie przeczytam ,,Ogień, który ich spala"

    Ps. wysłałam do ciebie maila z propozycją. Mam nadzieję, że się zgodzisz ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na tę książkę też czekam z niecierpliwością :)
      A za propozycję dziękuję :) Teraz będę wypatrywać u Ciebie posta z "polecajkami".

      Usuń
  5. O rany, muszę w końcu zabrać się za dwie pierwsze części "Barw miłości", które czekają na półce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właściwie to interesują mnie wszystkie te premiery :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy podobne gusta. Ja mam tak samo. I tylko obawiam się tego, że będę musiała z nich wybierać, bo jest ich tak wiele, że niekoniecznie uda mi się po wszystkie sięgnąć.

      Usuń
  7. Czekam na "Manwhore 2" :) jestem ciekawa dalszych losów bohaterów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ja też! Ta książka to jeden z lepszych erotyków, jakie przyszło mi przeczytać. Oby kolejna część była równie dobra.

      Usuń
  8. Ahhh... Grey znowu zawładnie światem. Lepiej już się schowam i przeczekam ten bum.
    A czekam na Dark elements <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dark Elements" - wybitna seria. Uwielbiam jej nieprzewidywalną akcję. Już zacieram na nią ręce :)

      Usuń
    2. Tzn. zacieram ręce na 3 część, bo dwie poprzednie mam już za sobą :)

      Usuń
  9. Z przedstawionych przez Ciebie książek najbardziej mnie chyba zaintrygowało "Kiedy pozostaje żal". Bardzo chętnie przeczytam tę historię :)
    Pozdrawiam
    Na planecie Małego Księcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnej książki nie czytałam, ale kilka czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle premier, nie powiem, jestem kilkoma zainteresowana, tylko czekać. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...