poniedziałek, 5 grudnia 2016

They're waiting, czyli mój pokaźny stos.

Kochani,

Grudzień zawsze daje mi się we znaki. Jakby mało było przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia, właśnie ostatniego miesiąca roku najwięcej moich bliskich ma urodziny. Do tego dochodzi Barbórka, którą w górniczej rodzinie obchodzimy dość uroczyście, Dzień św. Mikołaja... I sporo biegania za prezentami, by ostatecznie na twarzach tych najukochańszych zobaczyć szczery uśmiech zadowolenia. Trudno więc znaleźć czas na książki, a te rosną na mojej półce jak grzyby po deszczu. Niemniej nie narzekam. I na przekór wszystkiemu, zamawiam więcej :) Ot taka przypadłość mola książkowego. Zatem popatrzcie, cóż takiego na mnie czeka.

"Latarnia umarłych" od wydawnictwa Muza SA oraz "Nieuniknione" wydawnictwa Akurat
"Pojedynek z Syberią" oraz "Chiny. Nie do wiary!" od wydawnictwa Bernardinum
"Chłopiec zwany Gwiazdką" od Zysk i S-ka oraz "Pewnego razu w Boże Narodzenie..." od wydawnictwa Jedność dla dzieci. Obie w sam raz na zbliżające się dni. Nie tylko dla maluchów :)
"Sekretna zima Jaśminy" od wydawnictwa Kobiece oraz "Kamienne anioły" wydawnictwa Media Rodzina
"Chłopak z sąsiedztwa" i "Bez winy" podesłała księgarnia Tania książka.pl. Już nie mogę się doczekać, kiedy je dopadnę.
"Imagines" od OMGBooks, "Boys from Hell" od Novae Res (na recenzję trzeba będzie jednak trochę poczekać) oraz "Poradnik dla smoków" od księgarni Tania książka.pl

 Znaleźlibyście tutaj coś dla siebie? 
Pozdrawiam.

6 komentarzy:

  1. Czytałam tylko "Bez winy", ale podebrałabym obie książki dziecięce oraz "Sekretną zimę Jaśminy".

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama musze w końcu stworzyć stos. Tylko najpierw przetransportuje książki w jedno miejsce. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę te od Bernardinum !!!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieuniknione czytałam, całkiem fajna. Nie jest to może arcydzieło, ale nie nudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Bez winy" świetna książka ❤ "Chłopak z sąsiedztwa" też niczego sobie - lekka i przyjemna powieść :)
    Udanej lektury!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...