sobota, 24 grudnia 2016

Odwiedziny listonosza i ... Wesołych Świąt!

źródło
Kochani,

Do codziennych odwiedzin listonosza już zdążyłam się przyzwyczaić. Dzień bez dostawy nowej książki, to dzień stracony :) Chyba wielu z nas mogłoby tak powiedzieć. Ostatnio jednak dotarło do mnie kilka niespodzianek, które wprawiły mnie w świetny nastrój, a jedna z nich pozwoliła mi uwierzyć, że magia świąt istnieje naprawdę. Uwielbiam takie niespodziewane paczuszki. A Wy? Chcecie zerknąć, co dostałam? Zapraszam.

No to zaczynamy...

1. Pierwsza z przesyłek przywędrowała do mnie od wydawnictwa Znak. W środku znalazłam książkę, której okładka naprawdę przypadła mi du gustu. "Caraval" będzie miała swoją premierę 15 lutego 2017. Do powieści jednak zostało dołączone bardzo tajemnicze zaproszenie...
Zaproszenie, w którym zaproponowano mi wzięcie udziału w grze "Caraval" odbywającej się o północy 13 dnia pory urodzaju. Nagrodą dla zwycięzcy ma być spełnienie dowolnego marzenia. Brzmi intrygująco... Prawda?

2. Drugim całkiem miłym prezentem okazał się kupon rabatowy o wartości 15 zł nadesłany wraz z kartką świąteczną od mojej ulubionej księgarni TaniaKsiążka.pl. Bardzo dziękuję - na pewno wykorzystam.

3. Trzecia przesyłka to ta, która naprawdę mnie wzruszyła. Autorka bloga - http://onlybyme7.blogspot.com/- bezinteresownie i zaskakująco obdarowała mnie wspaniałą niespodzianką. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! Dzięki Tobie te święta naprawdę będą lepsze, a ich magia na pewno nie zgaśnie :*
A w środku...
Zakręciła się w oku łza. Naprawdę... Jeszcze raz bardzo dziękuję i życzę Ci Marysiu z całego serca - Wesołych Świąt!

Korzystając z okazji, chciałam Wam wszystkim życzyć zdrowych, wesołych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie tych najbliższych. Spokoju ducha, wypoczynku, pojednania i wspaniałych prezentów. 
źródło
źródło


19 komentarzy:

  1. Jest czego pozazdrościć! ;)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych! Niech futerał dobrze służy i niesie ciepło w chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będzie miał dla mnie wyjątkowe znaczenie. Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję. Cudowna niespodzianka :* Wesołych Świąt.

      Usuń
  3. Radosnych i spokojnych świąt :). Ubranko na książkę akurat na zimę ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo niespodzianki urocze!!!
    U mnie też listonosz przynosił przesyłki ;) ale to właśnie ta magia!!
    Wesołych i zaczytanych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,to jest ta magia - najpotężniejsza wtedy, kiedy przychodzi niespodziewanie :) Wesołych Świąt!

      Usuń
  5. Piękne przesyłki:)
    Wesołych świąt!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sprawiły mi wiele radości :)
      Zdrowych i Wesołych Świąt!

      Usuń
  6. Wow, jakie prezenty. Super. Zaczytanych Świąt i bogatego Mikołaja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne paczuszki! Takie niespodziewane są najlepsze... ☺☺☺
    Wesołych świąt!! Dużo zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń! Całej góry książek i czasu na ich czytanie ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale prezenty ;D
    Dziękuję serdecznie za życzenia :**
    Jeszcze raz ode mnie dużo radości w ten świąteczny czas :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prezenty!
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty :). Wesołych Świąt, uśmiechu, wielu prezentów i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie przesyłki zawsze cieszą. Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...