środa, 30 września 2015

WYNIKI KONKURSU z "Rycerzem sowy" i trochę nowości ;)

Pewnie wyczekujecie już wyników konkursu z książką "Rycerz sowy". A jeśli nie wszyscy, to przynajmniej jakaś Was część. Znam to uczucie, bo jako uczestnik konkursów też tak mam. Ale kiedy stoi się po tej drugiej stronie, nie jest tak łatwo. Chciałabym nagrodzić Was wszystkich, ale jak wiecie, nie jest to możliwe. Tym razem nie było jednak tak źle, bo nie musiałam wybierać najlepszych odpowiedzi. W tym konkursie bowiem o wszystkim decydował los, a precyzyjniej mówiąc, jego szczęśliwy traf. Aby nie przedłużać, podam wyniki.


Po pierwszym konkursie z książką "Rycerz sowy", powieść trafia do:

Ania K.
Ewelina Wiśniewska

Serdecznie gratuluję. Ze zwyciężczyniami wkrótce się skontaktuję.
Ale to nie koniec. Jako że "Rycerz sowy" nosi na swoim skrzydełku moją rekomendację i nazwisko, mam dla Was jeszcze dwa egzemplarze tej powieści. Kolejny konkurs - już niebawem. Próbujcie swoich sił dalej.

Kończąc temat konkursów chciałam wspomnieć o nowej współpracy, którą podjęłam z Wydawnictwem Kobiecym. Słyszeliście już o takowym? To nowe wydawnictwo, które wkracza na rynek z dość mocnym akcentem. Startowa oferta zapowiada się obiecująco, a wśród premier gości prawdziwa perełka:

"Uwikłani. Pokusa" - Laurelin Paige

Alayna Wither pracuje w klubie nocnym. Ten niespodziewanie zmienia właściciela na mądrego, bogatego i… diabelnie przystojnego Hudsona Pierce’a. Mężczyzna składa Alaynie propozycję nie do odrzucenia. Co coś się za tym kryje?

Miłego wieczoru!

6 komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...