sobota, 26 września 2015

Nowe książki + wymiana

Hej ;)

Już jakiś czas nie prezentowałam Wam tytułów, które na mnie czekają. Oto i one:
"Trudny mężczyzna" - Anna Bednarska-Stec (od wyd. Akurat)
"Czerwień obłędu" - Dawid Waszak (od wyd. Novaeres)
"Notoryczna panna młoda" - Jolanta Król (od wyd. Videograf)
"Wściekły" - Katarzyna Kebernik (od wyd. Akurat)
"Kto, jak nie ja?" - Katarzyna Kołczewska (od wyd. Prószyński i S-ka)
"Black Ice" - Becca Fitzpatrick (zakupione na OLX)
Od wydawnictwa Jedność otrzymałam zaś dwa piękne wydania dla dzieci:
- "Zaczarowane baśnie"
- "Baśnie braci Grimm"
Będę miała co czytać mojej małej Iskierce ;)

Zamierzam stworzyć na blogu nową zakładkę "Wymiana". Trudno rozstać mi się z moimi ukochanymi książkami, ale te podwójne z chęcią wyślę w świat. Póki co jest ich niewiele, ale będę systematycznie dodawać kolejne egzemplarze do wymiany. Jeżeli ktoś byłby chętny, mogę zaoferować:
- "Cudze jabłka" (egz. recenzencki)
- "Ślad na lustrze" (egz. recenzencki)
- "Medalion szczęścia"
"Energia miłości"
- "Naturalna Pani Domu"

Zarówno te dwie ostatnie, wypisane książki, jak i egzemplarze recenzenckie mogę podesłać dwa za jedną Waszą ;) Książki, które mnie interesują znajdują się w zakładce "Moje książkowe marzenia". Jeżeli jesteście zainteresowani, piszcie na werka7@gmail.com .

Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdobycze :). Jestem ciekawa książki "Trudny mężczyzna". Poczekam na Twoją recenzję. A "Notoryczna panna młoda" też czeka na mnie na półce. Mam nadzieję że będę zadowolona.
    Jestem chętna na wymianę za "Medalion szczęścia". Napiszę maila :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Trudnego" właśnie czytam. Jestem na dwusetnej stronie i nie mogę się oderwać. Póki co jest genialnie. Jeszcze jednak sporo przede mną. Zobaczymy, jaki będzie efekt końcowy.

      Usuń
  2. "Trudny mężczyzna" to może być ciekawe :) Od razu rzuca się w oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest ciekawe. Właśnie czytam. Jestem na dwusetnej stronie i trudno się oderwać ;)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa, jak spodoba Ci się "Czerwień obłędu". Moja recenzja ukaże się na dniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wyczekiwać Twojej opinii. Ja właśnie czytam "Trudnego mężczyznę", ale kiedy skończę, zabieram się za "Czerwień" ;)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem "Blach Ice" oraz "Notorycznej panny młodej" ;) Czekam w takim razie na wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak najszybciej uda mi się przeczytać obie książki ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Słyszałam sporo dobrego o tej książce stąd postanowiłam, że nie mogę jej przegapić ;)

      Usuń
  6. No, no - miłego czytania! ^_^ Czekam na recenzje. ^_^ Szczególnie Black ice, bo ja uwielbiam tę książkę! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych książek znam i przeczytałam jedynie ''Black Ice''. Książka sama w sobie całkiem dobra, ale główna bohaterka wystawiła moje nerwy na niemałą próbę.
    Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł. Z chęcią wezmę udział, gdy będę miała odpowiednią książkę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...