niedziela, 17 lipca 2016

Konkurs i trochę zapowiedzi

Kochani,

Już dość dawno nie pokazywałam Wam mojego stosu, a muszę się Wam pochwalić, że czekają na mnie prawdziwe perełki. Jest jeszcze kilka innych tematów, które chciałam poruszyć oraz oczywiście konkurs zorganizowany na fanpage'u. O tym wszystkim w dzisiejszym poście.

No to zaczynajmy...

1. Sprawa numer jeden - konkurs. Na fanpage'u Kto czyta książki - żyje podwójnie możecie zdobyć jeden egzemplarz powieści "Piękny sekret". Krótki regulamin, proste warunki i fajna nagroda. Ciekawi? Zatem klikajcie TUTAJ.

2. Jestem właśnie w trakcie pochłaniania "Błędu" Elle Kennedy. Recenzji tej powieści możecie się więc spodziewać najwcześniej. A potem biorę się za poniższy stos. I w tym miejscu bardzo dziękuję wszystkim wydawnictwom, księgarni Tania Książka oraz mojej ukochanej BookMaster. Rozpieszczacie mnie! Chciałabym zacząć czytać je wszystkie naraz. Nie wiem, od czego zacząć.


3. Wczoraj mój blog cieszył się ogromną aktywnością ze strony czytelników. Bardzo Wam dziękuję. To naprawdę motywuje do działania.


4. To chyba wszystko :) Zmykam i biorę się za gotowanie. Dzisiaj czekają mnie odwiedziny gości, a za dwa dni będę wcielać się w rolę cukiernika. Moja córeczka będzie obchodziła dwa latka, a ja mam tym razem całkiem ambitne plany, jeżeli chodzi o pieczenie ciast.

Miłego dnia!

9 komentarzy:

  1. Gratuluję tylu wyświetleń! Zdecydowanie zasłużone. ;)
    Powodzenia z czytaniem tego cudnego stosiku i pieczeniem ciasta. ;)

    Pozdrawiam,
    czytanienaszyzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudny stosik, aż normalnie zazdroszczę :*
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs :)
    http://in-my-different-world.blogspot.com/2016/07/urodzinowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wyświetleń :D stosik pokaźny, będę czekać na recenzje!
    Pozdrawiam.

    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyświetleń. :)
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stosik!!! :) U mnie aktualnie trwają 3 konkursy (w każdym do wygrania "Jak powietrze") jeśli masz ochotę - zapraszam ;)
    1351 wyświetleń, wow! Gratuluję!!! u mnie podobnie, tylko tej jedynki z przodu brak hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z konkursu postaram się skorzystać :) Jestem bardzo ciekawa tej książki, a skoro aż 3 konkursy - może mi się w którymś poszczęści.
      Z wyświetleniami ostatnio faktycznie mam szczęście. Wczoraj też było prawie 800, chociaż jeszcze tydzień temu co dzień miałam niecałe 400. Pewnie niedługo do tego wrócę :D

      Usuń
  6. Gratulacje! "Obsesja" już dawno za mną, a na "Sny M." czekam w ramach BT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, gratuluję wyświetleń :) Ze stosiku najbardziej chciałabym przeczytać ,,Pamiętnik z przyszłości". P.S. z filmów tematyki horrorów polecam hiszpański ,,Sierociniec" - pamiętam, że wbił mnie w fotel :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...