piątek, 31 października 2014

Stosik na najbliższe dni


Przede mną 5 sympatycznych książek:
"Zaczekaj na mnie" - J. Lynn (od wydawnictwa AMBER)
"Uciekaj ze mną" - Kristen Proby (od wydawnictwa AMBER)
"Walcz ze mną" - Kristen Proby (od wydawnictwa AMBER)
"Życie w słoiku" - Jack Mayer (od wydawnictwa AMF Plus Group)
"50 historii nie tylko o misiach" (od wydawnictwa Jedność)

Czytaliście coś z tego? Ja obecnie pochłaniam "Życie w słoiku", więc niedługo można spodziewać się recenzji tejże książki. Ale nie ukrywam, że mam ogromny apetyt na "Zaczekaj na mnie", więc ta książka z pewnością będzie następną, którą przeczytam. A co Wy teraz czytacie? Macie coś godnego polecenia?

Miłego dnia i na koniec moja słodziutka córeczka;)



7 komentarzy:

  1. Córcia słodka, tylko całować;) Ja od wczoraj czytam "Spalony tost...czyli życiowa filozofia Teri" i jest świetna:) a Twój stosik wygląda ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje;) A na poleconą przez Ciebie książkę postaram się zapolować.

      Usuń
  2. Jaka fajna i wygląda na grzeczną ;)
    Wkróce i ja otrzymam książki pani Proby, ciekawe czy będą fajne. A zaczekaj na mnie polecam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córcia bardzo grzeczna. Póki co naprawdę idealne dziecko, ale jak to mówią, wszystko może się jeszcze zmienić, więc nie chwalę dnia przed zachodem słońca;) A ja właśnie pochłonęłam przeszło sto stron "Zaczekaj na mnie". Książka naprawdę wciąga.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...