poniedziałek, 9 lutego 2015

Zbieramy pytania do wywiadu z Danutą Pytlak

Niedawno miałam okazję przedstawić Wam recenzję książki "Babie lato" autorstwa Danuty Pytlak. Był to debiut autorki i zdaniem wielu, także moim, bardzo udany. O pani Danucie wciąż wiemy niezbyt wiele, stąd też pomysł przeprowadzenia z nią wywiadu. Mam taką okazję i nie zamierzam jej przepuścić. Tym samym chciałam prosić Was o pomoc. Napiszcie w komentarzach pytania, jakie mogłaby pani Danuta usłyszeć, a ja z pewnością jej je przekażę. Niedługo więc będziecie się mogli na blogu spodziewać publikacji wywiadu, w którym i ja dodam swoje zagadnienia. Z góry całym sercem dziękuję za zaangażowanie. Niedługo zaś rozwiązanie konkursu z książką "Bohatyr".

źródło

3 komentarze:

  1. Nie czytałam nic autorki Danuty Pytlak ale z chęcią przeczytałabym Przeważnie sięgam po zagranicznych autorów ale zmieniłam zdanie po przeczytanych ostatnich książkach Też potrafią wzbudzać emocje tak samo jak inne

    OdpowiedzUsuń
  2. Co Pani czuła widząc swoją pierwszą książkę na półce w księgarni?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...