wtorek, 8 maja 2018

"Płynąc ku przeznaczeniu" nareszcie u mnie.
Czyli jak to jest trzymać w dłoniach swoją książkę.


Wiecie co czuje autor trzymając w dłoniach swoją książkę? Ja już wiem. Niedowierzanie. W szczególności w przypadku debiutu. Dziś dotarła do mnie paczka, którą otwierałam z przyspieszonym biciem serca, bo widniejący na niej znaczek wydawnictwa Dlaczemu nie pozostawiał żadnych wątpliwości. "Płynąc ku przeznaczeniu" po długim wyczekiwaniu i zagubionej paczce nareszcie u mnie. Zobaczcie jak prezentuje się na zdjęciach.

Kiedy ją ujrzałam, cieszyłam się jak dziecko.

A potem zobaczyłam to...!!!

Podoba się? Może zdecydujecie się po nią sięgnąć? 
Na zachętę recenzja KLIK.

Książka dostępna jako ebook m.in w księgarniach Empik, Tania książka, Gandalf.

Wersję papierową znajdziecie zaś tutaj:

Premiera: 21 kwietnia 2018
Ilość stron: 328
Gatunek: New Adult

Jeśli zdecydujecie się udostępnić informację o mojej książce gdziekolwiek jako zapowiedź czy recenzję (na Bonito, Tania książka, Dadada, Empik, Wasz blog itd.) czy postanowicie umieścić u siebie któryś z poniższych banerów z cytatami będę wdzięczna z całego serca. I już Wam z całego serca z góry dziękuję. 





25 komentarzy:

  1. Jeszcze raz serdecznie gratuluję. Ja również wkrótce będę miała przyjemność przeczytać Twoją książkę kochana i już nie mogę się doczekać. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo, bardzo ciekawa Twojej recenzji :) Nie każ mi długo czekać :P

      Usuń
  2. Cieszę się razem z tobą! Jestem pewna, że książka trafi do wielu osób 💓💓

    Pozdrawiam,
    Książkowa Przystań

    OdpowiedzUsuń
  3. To mus być niesamowite uczucie. Moja recenzja pojawi się już niebawem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje! A ja od siebie bardzo polecam wszystkim nieprzekonanym! Czytajcie i podziwiajcie, bo czeka na Was piękna powieść i niezwykle emocjonujący finał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :* Za patronat, polecenie i dobre słowo. Dużo to dla mnie znaczy :*

      Usuń
  5. Ależ ci zazdroszczę i gratuluję! Jestem z ciebie bardzo dumna i już czekam na kolejną książkę! Co prawda debiutu jeszcze nie czytałam, ale obiecuję, że niedługo to zmienię, a sądząc po twoim stylu pisania recenzji, historia na pewno mi się spodoba :) Jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo, bardzo Ci dziękuję :* Naprawdę dużo dla mnie znaczą takie słowa. Mam nadzieję, że Cię nie zawiodę :)

      Usuń
  6. Z pewnością wspaniałe uczucie :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!! Chętnie przeczytam Twoją książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) Bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że nie będziesz zawiedziona.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :* Mam nadzieję, że się spodoba i nie będziesz zawiedziona.

      Usuń
  9. Gratuluję po raz kolejny :) Nawet sobie nie wyobrażam jakie to musi być uczucie trzymać własną książkę w rękach :) Życzę ci być miała więcej takich momentów :) Książkę bardzo chętnie przeczytam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałam porwana... pochłonięta przez historię toczącą się na stronach tej książki. Czasem czytając książkę, "dotyka" Cię ona gdzieś tam głęboko w sercu, wywołuje uczucia o których zapomniałaś lub nie chciałaś pamiętać. Tak, ta książka właśnie tak zadziałała. Pokazuje, że Los bywa przewrotny, nieprzewidywany. Pisze sceneriusze o których nikt z nas nawet nie snił. Potrafi przynieść niewyobrażalny ból, ale też niepojęte szczęście....
    Z całego serce dziękuję za tę historię i wierzę w to, że jeszcze nie raz dane mi będzie spotkać się z bohaterami Pani nowych książek.

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW!!! Gratuluję serdecznie! Muszę ja mieć!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...