czwartek, 10 maja 2018

#Apostrof2018 - czyli jakie gadżety ukryły się w paczce.


Z okazji Apostrofu. Międzynarodowego Festiwalu Literatury odbywającego się na terenie Warszawy oraz sześciu innych miast Polski w dniach 14-20 maja, dotarła do mnie paczka z zestawem festiwalowych gadżetów. Chcecie zobaczyć, co było w środku? Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

ORYGINALNA KOSTKA DO GRY

NIEZWYKŁE OŁÓWKI. KAŻDY Z INNYM NAPISEM.

TORBA


PRZYPINKI


Co się Wam podoba najbardziej?

Więcej na temat festiwalu i jego programu TUTAJ.

11 komentarzy:

  1. Zastanawiam się, czy to tylko u mnie, ale nie wyświetla mi się zdecydowana większość obrazków :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko u Ciebie, bo z tego co widzę, innym się wyświetla. Może miałaś chwilowo jakieś problemy z internetem :) Daj znać, czy już jest OK :*

      Usuń
  2. U mnie wyświetla się wszystko, a najbardziej podoba mi się kostka do gry i torba. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze :) Bo już zaczęłam się zastanawiać, czy coś zrobiłam źle. Torba praktyczna, a kostka do gry oryginalna :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na pewno ciekawe :) Fajna reklama festiwalu i radość dla blogerów :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Przyda się na zakupy. Na pewno prezentuje się "szumniej" niż reklamówka z Biedry czy Dino :D

      Usuń
  5. Ja to bym chciała ołówki. Po pierwsze są czarnę, a to już duży plus w moich oczach, a po drugie są ołówkami, a mi one ciągle gdzieś giną i w magiczny sposób wyparowują :D

    Pozdrawiam i zapraszam:
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej ucieszyłam się właśnie z nich. Praktyczne i pomysłowe - bo każdy ma jakiś inny napis.

      Usuń
  6. Zdecydowanie moim faworytem są ołówki :D Uwielbiam takie drobne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...