piątek, 22 września 2017

Zapowiedzi wydawnictwa YA!


Czy któraś z nich mogłaby Cię zainteresować?

 "Listy do utraconej" Brigit Kemmerer, wyd. YA!

Premiera 27 września

Przypadek czy przeznaczenie? Ten list mógł przecież znaleźć każdy…
Declan Murphy to „typ spod ciemnej gwiazdy”. W szkole boją się go nawet nauczyciele. Zbuntowany siedemnastolatek odbywa na cmentarzu obowiązkową pracę na cele społeczne. Pewnego dnia na jednym z grobów znajduje list. Zaintrygowany czyta go i postanawia odpowiedzieć. Gdy Juliet Young odkrywa, że ktoś naruszył jej prywatność i przeczytał list do zmarłej przed niecałym rokiem matki, jest zdruzgotana. Matka Juliet pracowała jako fotoreporterka w różnych miejscach na świecie, dlatego często porozumiewała się z córką poprzez listy. Pokonując złość, odpisuje na wiadomość nieznajomego. Z czasem między Juliet i Declan rodzi się miedzy nimi nić porozumienia.

"Wszystko razem" Ann Brashares, wyd. YA!

Premiera 8 listopada

Kolejna powieść bestsellerowej autorki serii "Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów".
Sasha i Ray spędzają każde lato w starym domu na Long Island. Od dziecka wiele ich łączyło. Czytali te same książki, wędrowali tymi samymi piaszczystymi ścieżkami, jedli brzoskwinie z tego samego straganu, śmieli się przy tym samym stole w jadalni. Spali nawet w tym samym łóżku. Sasha i Ray nigdy się nie poznali. Tata Sashy był kiedyś mężem mamy Raya, wspólnie mieli trzy córki: perfekcjonistkę Emmę, piękną Mattie oraz ulubienicę Quinn. Małżeństwo jednak rozpadło się na dwie rodziny, z których każda pragnie zatrzymać stary dom dla siebie. Bez względu na to jak słodko-gorzkie wspomnienia się z nim wiążą. Tego lata jednak losy Sashy, Raya i ich rodzeństwa splotą się w sposób, którego nie przewidziało żadne z nich…


*tło ze zdjęcia pochodzi ze strony:  http://www.cyberteens.com/

10 komentarzy:

  1. ''Listy do utraconej'' to książka, z którą chętnie się zapoznam. Jeśli jednak chodzi o powieść Pani Ann to sama nie wiem. Już opis wydaje się nieco pokręcony, więc ciekawe jaka treść. Poczekam raczej na recenzje innych osób i wtedy zdecyduję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zgłosiłam się do recenzowania obu tych powieści. "Listy do utraconej" zapowiada się intrygująco. Co do "Wszystko razem" - także mam mieszane uczucia, jednak nie miałam okazji zapoznać się z twórczością autorki przy okazji "Stowarzyszenia Wędrujących Dżinsów" więc chciałabym jej dać szansę teraz.

      Usuń
  2. Myślę, że książki przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak :) Ja się po nie zgłosiłam i mam nadzieję, że mnie nie rozczarują.

      Usuń
  3. Po "Listy do utraconej" sięgnę na pewno. Po przeczytaniu opisu, wydaje mi się, że może to być coś dla mnie ;) Wkrótce rozejrzę się za ebookiem.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba opisy zachęcające, chociaż Listy do utraconej bardziej i okładka również piekna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam. Mnie też zdecydowanie bardziej ciekawi powieść "Listy do utraconej".

      Usuń
  5. Bardzo chciałabym przeczytać "Listy do utraconej" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już też nie mogę się doczekać na swój egzemplarz. Oby książka nas nie rozczarowała.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...