piątek, 8 stycznia 2016

Dzisiejsza dostawa

Kochani,

Przyznam, że już dzisiaj naprawdę się zmartwiłam. Otóż okazało się, że nie mam do czytania żadnych książek, a to raczej mi się nie zdarza. Wszystko co miało zostać zrecenzowane - zostało, a po listonoszu i kurierze ani widu, ani słychu... Czekam na kilka wspaniałych tytułów, no ale właśnie... Czekam. Na szczęście około południa przyszła do mnie całkiem spora paka od wydawnictwa Bernardinum. Dziękuję!!! Potem e-booki od Prószyński i S-ka, także na najbliższe dni mam co robić. Mam nadzieję, że pozostałe wydawnictwa już niedługo nadrobią to, co nadrobić mają. Ja w każdym bądź razie z otwartymi ramionami i niecierpliwością wyczekuję każdego z zamówień. A co u Was? Macie przed sobą spore stosy? A może i u Was świeci pustkami?


Paczka od wydawnictwa Bernardinum

E-booki od Prószyński i S-ka

9 komentarzy:

  1. Ja mam co czytać, oj mam. Do emerytury!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No ale miałaś szczęście. Akurat nie ma co czytać, a przychodzi paczka. :D Cudowne książki. Czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie (trochę niestety) pojęcie "nie mam co czytać" już od dawna nie dotyczy. :D Tyle książek na mnie czeka, że nie wiem, czy wyrobię się z nimi do końca życia. :o XD
    Miłej lektury. ^_^

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nuda w czytaniu nie będzie Pani doskwierać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do czytania, mam zaplanowanych książek aż za dużo :D Nie wiem kiedy ja to wszystko nadrobię :D Miłego czytania :)
    Pozdrawiam ~ Bacha
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czekam na kilka przesyłek z książkami, ale na półkach mam wiele tytułów do przeczytania, więc po nie sięgam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba w styczniu mają jeszcze młyn, bo ja też czekam na książki i póki co głucho:)"Ukochany Syn" mnie ciekawi, więc czekam na recenzję;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Także nalezę do osób, które bardzo chętnie korzystają z różnych form przesyłek i jak dla mnie jest to bardzo fajna sprawa. W sumie jak czytałem na https://www.sendit.pl/blog/najbezpieczniejsze-metody-wysylania-paczek-za-granice to również można w bardzo bezpieczny sposób wysyłać paczki poza granice naszego kraju.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...