środa, 21 marca 2018

MÓJ DEBIUT: "Płynąc ku przeznaczeniu" - Weronika Tomala
Przedsprzedaż.



„A wszystko zmieniło się w dniu,
Kiedy poznałam Ciebie.
I kiedy Cię utraciłam.”

Kochani, dziś wyjątkowa dla mnie książka. Wyjątkowa, bo moja. Co Wy na to? Jeśli lubicie powieści nurtu New Adult, szukacie romantycznych historii, oczekujecie dreszczyku finalnej niepewności i jesteście ciekawi mojego pióra, zapraszam! Do 1 kwietnia trwa przedsprzedaż z naprawdę okazyjną ceną.W końcu dołączam do grona autorów.

Tam, gdzie znikają maski, triumfuje prawda.
A prawda może zrodzić miłość.
I może też zabić…

Skromna studentka, Dominika, wyjeżdża na pierwsze, zagraniczne wakacje. Hiszpania do której jedzie z serdecznymi przyjaciółkami, zmieni jej życie na zawsze.To właśnie tam poznaje pracującego w hotelu, polskiego ratownika.

Dawid przyjechał do Calelli w celach zarobkowych. Nie pierwszy już i nie ostatni raz. Oczekujący od losu spontanicznych przygód nie planuje miłości, bo wiedziony doświadczeniem boi się kochać. Pewny siebie, opryskliwy, egoistyczny. Czy to tylko pozory?

Powieść o miłości, przyjaźni i przeznaczeniu.
O tym, że największe mroki kryją się tam, gdzie nikt ich nie szuka.

Wydawnictwo: Dlaczemu
Oprawa miękka
Liczba stron 300
ISBN 9788395048517
Premiera: 4 kwietnia 2018 
Cena detaliczna: 34,90 zł,

KSIĄŻKĘ MOŻNA KUPIĆ W PRZEDSPRZEDAŻY- TUTAJ
 

Moi patroni medialni:
 

*zdjęcie w tle: https://romancetravelexpert.files.wordpress.com/2014/09/bigstock-midnight-sea-landscape-with-a-26565551.jpg

45 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję Weroniko i cieszę się razem z Tobą. 😊
    Jestem niezmiernie ciekawa Twojej książki. Zapowiada się naprawdę obiecująco. chętnie zostałabym jej recenzentką.♥️😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowo :* Ogromnie się stresuję tą premierą, ale postanowiłam, że warto spróbować swoich sił w tej dziedzinie.

      Usuń
    2. Kochana, poczucie strachu, jest jak najbardziej naturalne, ale jestem pewna że Twoja książka odniesie sukces, czemu mocno kibicuję. 😊

      Usuń
  2. O matko kochana gratuluję! Nie spodziewałam się kompletnie, że piszesz własną książkę! Gwarantuję Ci, że jak tylko ukaże się w sklepie to ją kupię i przeczytam :) Nie mogę się wręcz doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :* Powiem Ci, że jakoś ogromnie mnie ta premiera stresuje. Mam wrażenie,że mogę nie sprostać oczekiwaniom. Ale to moje początki - może nie będzie tak źle :)

      Usuń
    2. Wiadomo, że stres jest, na pewno każdy by się na Twoim miejscu stresował, ale pomyśl jaki to wielki sukces! Jeszcze raz Ci gratuluję i na pewno będzie dobrze :)

      Usuń
  3. Jak tylko zobaczyłam imię głównej bohaterki, wiedziałam że powiem jej "tak"! Jakoś zawsze lepiej jest utożsamić się z bohaterką, która ma na imię tak samo jak ja ^^ Gratuluję premiery i życzę samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz jak trafiłam :) Cieszę się, że tak zareagowałaś. Imię było najwyraźniej trafnym wyborem. A przyznam tak na marginesie, że pierwotnie miała być Amanda :D

      Usuń
  4. Gratuluję, kochana! Z chęcią przeczytam twoją książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :) Mam nadzieję,że nie zawiodę.

      Usuń
  5. Gratuluję i bardzo się cieszę, że wydałaś swoją książkę! :) Bardzo chętnie bym ją przeczytała, brzmi naprawdę ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za miłe słowo. Mam nadzieję, że nie zawiodę oczekiwań :)

      Usuń
  6. Gratuluje! Fabuła brzmi zachęcająco, na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :) Bardzo dziękuję. Mam nadzieję,że nie zawiodę oczekiwań, ale przyznam, że trochę tego wszystkiego się boję.

      Usuń
  7. Gratulacje :) po Twoich recenzjach mniej wiecej wiem czego oczekujesz od dobrej książki, dlatego spodziewam się że twoja powieść będzie niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Trochę się boję, że mogę zawieść oczekiwania, ale mam nadzieję,że nie będzie tak źle.

      Usuń
  8. Serdeczne gratulacje!! :) To Twój wielki sukces! Z pewnością jak będę miała możliwość to z przyjemnością ją przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za dobre słowo :) Mam nadzieję, że nie zawiodę tych, którzy dadzą mi szansę.

      Usuń
  9. Duma mnie rozpiera mogąc patronować tak wyjątkowej powieści. Jestem pewna, że czytelnicy się nie zawiodą :) Po raz kolejny gratuluję zasłużonego sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie rozpiera, mając takich patronów :) Jeszcze raz dziękuję, że się zgodziłaś :* Mam nadzieję, że wkrótce będę mogła poinformować Cię o szczegółach.

      Usuń
  10. Gratuluję! Książkę mam nadzieję, że przeczytam, bo lubię takie historie :)
    Życzę wyprzedanych egzemplarzy, rzeszy fanów i oczywiście weny do tworzenia kolejnych powieści :) Samych sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Gratuluję! I zazdroszczę, bo ydanie swojej wlasnej książki to musi super przeżycie. Chętnie przeczytam :)

    www.read-me21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To ciekawe, ale w mojej ocenie - mocno stresujące przeżycie. Najpierw sporo pracy, teraz sporo obaw ;p Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie.

      Usuń
  12. Pamiętam, jak pisałaś, że zaczynasz pisać swoją powieść, a tu już finał! Przesyłam moc gratulacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ jestem zaskoczona :) Faktycznie tak pisałam :) Miło, że pamiętasz. Dziękuję za gratulacje :*

      Usuń
  13. Jestem prze-szczęśliwa, że mogę promować Twoją powieść. Raz jeszcze gorąco gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jestem niezmiernie szczęśliwa, że objęłaś ją swoim patronatem. Naprawdę! Książka pod Twoimi skrzydłami to dla mnie ogromny zaszczyt :)

      Usuń
  14. Gratuluję! To prawdziwy sukces! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno temu, gdy założyłaś bloga, już wiedziałam, że prędzej czy później napiszesz książkę ;) Gratuluję z całego serca :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Znaczy, że masz nosa co do ludzi :) Ja już od dawna o tym myślałam, ale jakoś nie miałam odwagi, by siąść i zacząć to robić. Mimo to jakoś się udało.
      Dziękuję Ci za piękne słowa.

      Usuń
  16. cieszę się z nowej ksiazki ,gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka jest "porywająca"!! Jak zacznie się czytać, to nie można się oderwać i za każdym razem gdy ktoś przerywa ma się ochotę krzyknąć, dajcie mi spokój, muszę skończyć😉
    Jest lekka i przyjemna, choć są momenty gdy czytelnika krew zalewa z postępowania głównego bohatera😛
    Warto czasem oderwać się od rzeczywistości i powędrować w cudowny świat fikcji.
    Werka GRATULUJĘ z całego serca tak wspaniałej lektury i trzymam kciuki za kolejne publikacje!! 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile pięknych słów :) Bardzo się cieszę, że książka przypadła do gustu.
      Dawid faktycznie potrafi być wkurzający. Taki jego urok :D Dziękuję za wiadomość i wsparcie. Mam nadzieję, że z kolejną książką także uda mi się wbić na rynek :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Właśnie skończyłam!😭 i cholernie tego żałuję!! Ostatnie rozdziały pochłonięte!! Dosłownie!! Gdy już myślałam,że wszystko potoczy się jak w bajce to wyskoczyła taka petarda.... REWELACJA😘

      Usuń
  18. Książka przeczytana :) lekka i niewymagająca literatura kobieca, czyli to co lubię. Idealna pozycja na wakacje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za wiadomość :) Cieszę się, że książka sprawiła choć trochę przyjemności. Życzę miłego dnia.

      Usuń
  19. Świetna!
    Gratuluję!
    Chętnie przeczytam kolejne... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :* Moja kolejna książka już niedługo :)

      Usuń
  20. Glosne brawa! Juz dawno nie czulam potrzeby powracania do tej samej ksiazki. Dziekuje za kazde slowo, za kazde zawirowania bochatetow, za Twoja prace... Lekka, przyjemna, zaskakujaca i takie o to ksiazki uwielbiam najbardziej! Dlatego prosze zrob mi przyjemnosc i pozwol przeczytac cos jeszcze spod twojego piora. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :) Naprawdę ogromnie mi miło czytając takie słowa.
      Myślę, że jeśli chodzi o ostatnią prośbę, da się zrobić. Umowa na moją drugą książkę już prawie podpisana.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...