czwartek, 28 stycznia 2016

Trochę nowości i konkurs na horyzoncie

Zobaczcie z czym przywędrował dzisiaj do mnie biedny listonosz. No cóż - bynajmniej na mojej twarzy pojawił się szeroki uśmiech. Chciałam więc krótko przedstawić Wam czego w najbliższym czasie możecie się spodziewać. 

- "Dziewczyna z ogrodu" - od wydawnictwa Kobiece
- "Długa chwila ciszy" - od wydawnictwa Sonia Draga
- "aż do DNA" - od wydawnictwa Zysk i S-ka
- "Ziemi święta. Litografie Davida Robertsa" - od wydawnictwa Jedność
- "Lepiej. 21 strategii, by osiągnąć szczęście" - od wydawnictwa Znak

Jak widzicie, na zdjęciu pojawiła się także debiutancka powieść Marcina Grygiera  - "Nie patrz w tamtą stronę" (wyd. Prószyński i S-ka), którą miałam okazję ostatnio recenzować. Wpierw otrzymałam e-booka, teraz przyszła wersja papierowa. Moją opinię na temat tej książki możecie przeczytać klikając TUTAJ.

Ale mam też coś dla Was. Na zdjęciu możecie zauważyć podwójny egzemplarz "Lepiej. 21 strategii, by osiągnąć szczęście", z którym już wkrótce pojawi się na moim blogu konkurs. Zainteresowani udziałem? Mam nadzieję, że zechcecie się trochę zabawić i powalczyć o tę książkę.

13 komentarzy:

  1. Listonosz to ma ciężko 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ;) Czasami to normalnie mi aż głupio, kiedy dzień za dniem otwieram drzwi i widzę go z piętrzącym się stosem kopert i paczek.

      Usuń
  2. Życzymy miłych lektur :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedni Ci listonosze... czasami muszą się strasznie nadźwigać ;). Piękne zdobycze. Życzę miłej lektury :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, życzę miłego czytanka! :)
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie, zawód listonosza nie jest łatwy. Szczególnie gdy po domach mieszkają takie mole jak my :)
    Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie jak tylko się pojawi.

    Póki co zapraszam na mój konkurs (nie trzeba nic udostępniać, nie trzeba pisać wypracowań, cudwać, zdobywać 1000 lików, wystarczy 1 komentarz, a to aż 2 szanse na książki :) )
    http://strefatrelaksu.blogspot.com/p/blog-page_8.html
    pozdrawiam strefatrelaksu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy znajdę chwilkę, na pewno wezmę udział ;) Dziękuję za zaproszenie.

      Usuń
  6. Też dziś dostałam 2 egzemplarze "Lepiej", dla siebie i na konkurs :)
    I czekam na wygranego Grygiera.
    Przynajmniej listonosz mięśnie poćwiczył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grygier pisze genialnie. Jego kryminał naprawdę pożarł mnie na kilka długich godzin.
      Co do książki "Lepiej" - będziemy obie miały na blogu podobnego posta ;) Powodzenia w zdobywaniu uczestników do konkursu. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Nie znam, ale wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zazdroszczę Ci "Dziewczyny z ogrodu". Mam wielką chęć na poznanie tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdobycze. Życzę zatem dużo czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. No no ten listonosz to nie taki biedny ;) Zazdroszczę zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...