środa, 3 czerwca 2020

Patronaty: "Kryształowe dzieci" - Laury Chudzyńkiej /
"Pozerka" - J. Harrow. / Zapowiedzi.


Czy istnieje środek, który jest w stanie odebrać ci ciało i duszę? Tak. Nie musisz po nim jeść i spać, nie czujesz zmęczenia, a jedynie euforię, pobudzenie, błogostan. Dryfujesz na cienkiej granicy usypanej białym pyłem między życiem a śmiercią i nie zdajesz sobie sprawy, że za chwilę pochłonie cię bez reszty, a ty nie będziesz już w stanie powstrzymać przed sięgnięciem po kolejną dawkę. Właśnie tak działa mefedron i jego pochodne. O jego destrukcyjnej sile przekonała się piątka znajomych: Sedonia, Miriam, Kaja, Oskar i Natan. Ci młodzi ludzie spotkali się przypadkiem, dzieląc między sobą sploty wydarzeń, które wkrótce uświadomią im, że przypadki nie istnieją. Każdy z nich ma inny powód, by sięgnąć po narkotyk. Czy uda im się wyrwać ze świata o strukturze kryształu?

„Kryształowe dzieci” to powieść o dorastaniu, zranionej duszy, miłości i o tym, od czego staramy się uciec, nieświadomie przybliżając się do niej każdego dnia – o śmierci.

PREMIERA: 10 czerwca 2020
wydawnictwo: Novae Res


Po pierwsze: ty decydujesz.
Po drugie: pamiętaj o uśmiechu.
Po trzecie: nie zakochuj się.
Potrafisz?…

Magda jest atrakcyjną, niezależną kobietą. Już dawno obiecała sobie jedno: żadnego angażowania się w związki. Idealny mężczyzna to taki, który nie pyta, nie oczekuje miłości i… płaci.
Chłodna materialistka i bezduszna kokietka ma jednak swoje słabości. Czy wysoki brunet, który gardzi takimi kobietami, dostrzeże w niej to, czego nie widzą inni? I czy Magda odważy się zdjąć maskę utkaną z pozorów i znów pokochać?

PREMIERA: 9 czerwca 2020
wydawnictwo: Zysk i S-ka

Dumnie prezentuję moje czerwcowe, powyższe patronaty.
Macie któryś z nich w planach?

5 komentarzy:

  1. Obie prezentowane zapowiedzi mnie zainteresowały. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe patronaty. W szczególności "Pozerka" mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatów, jakże różnych, ale ciekawych ;). Ja akurat na żaden z nich się nie skuszę, bo to niekoniecznie moje klimaty, ale jestem ciekawa Twoich recenzji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...