wtorek, 27 października 2015

Zwiastuny, przypomnienie i coś na wymianę

Wraz z dzisiejszym dniem kończy się konkurs z książką "Migdałowy aromat". Ci, którzy nie wzięli jeszcze udziału, mają okazję to zrobić klikając w baner konkursowy umieszczony po prawej stronie bloga. Nagroda jest ciekawa, a przyznam, że właśnie jestem w trakcie czytania tej książki. Niedługo więc spodziewajcie się recenzji. Pod koniec miesiąca, tj. najprawdopodobniej 30-go października, rozpocznę nowy konkurs - tym razem z książką "Ocalenie Callie i Kaydena". Nie potrwa długo, a do wgrania będą aż 4 egzemplarze. Bądźcie więc ze mną i czuwajcie.


Nieco zmieniając temat, mam na wymianę egzemplarz recenzencki książki "Pulse". Jeżeli jesteście chętni, piszcie  na maila - werka7@gmail.com ;) Mnie interesują głównie powieści z umieszczonej na blogu zakładki "Moje książkowe marzenia". Książka przeznaczona na wymianę widoczna jest na zdjęciu obok.

Ostatnia już sprawa to zwiastuny, które otrzymałam od wydawnictwa Prószyński i S-ka. Zachęcają one do zapoznania się z takimi powieściami jak: "Diabli nadali", "Mam na imię Freedom", "Tysiąc" oraz "Wielkie kłamstewka". Tę ostatnią miałam okazję recenzować.
Jeżeli jesteście zainteresowani, możecie sobie do nich zerknąć.

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...