piątek, 30 października 2015

WYNIKI konkursu z książką "Migdałowy aromat"

Widzę, że z niecierpliwością czekacie na wyniki. Nie dziwię się, bo kiedy jestem uczestnikiem konkursu, mam dokładnie tak samo. Chciałam podziękować Wam z całego serca za bardzo liczny udział. Mam nadzieję, że kolejny konkurs, który rozpoczął się na moim blogu już dziś, będzie się cieszył tak samo wielką popularnością, jak ten poprzedni. No ale przejdźmy do konkretów. Dzisiaj otrzymałam od pani Ani Nejman wszystkie odpowiedzi na pytania, które zadaliście. Autorka postarała się i wyrobiła bardzo szybko, a miała tego całkiem sporo. Bardzo jej za to dziękuję. Niedługo więc opublikuję na blogu powstały dzięki Wam wywiad.


Zacznijmy od wyników losowania. Tym razem poszczęściło się:
Tenebris
Bogdan N.

Gratuluję ;) Na poczcie będzie czekała na Was wiadomość z prośbą o adres potrzebny do wysyłki nagrody.

Jeżeli chodzi o konkurs organizowany na FB, naprawdę nie przypuszczałam, że dostanę odpowiedź tak szybko. Kilka osób naprawdę się postarało, ale w starciu z panią Edytą Chmura nikt nie miał szans. W niecałą minutę przesłała mi poprawną odpowiedź, a poniżej mały dowód na to, że to właśnie ona została zwyciężczynią tej konkurencji. 
Wyjaśniając - poprawną odpowiedzią były Stany Zjednoczone. Właśnie tam mieszka i pracuje pani Anna Nejman.
-----------------------------------------------------------------------------
Właśnie dziś, przy okazji, chciałam przyznać małą niespodziankę osobie aktywnie komentującej mojego bloga. Jakiś czas temu zapowiadałam, że od czasu do czasu będę to robić. Muszę przyznać, że blog ma kilku wiernych obserwatorów, toteż musiałam urządzić wśród Was małe losowanko.

Dziś nagrodę otrzymuje więc:
Jola K. 

Zerknij do zakładki "Wymiana" i wybierz jedną książkę, która Cię interesuje. Bardzo też proszę o to, byś podesłała mi adres potrzebny wysyłki nagrody na: werka7@gmail.com

Wszystkim Wam gratuluję i mam nadzieję, że już zawsze będziecie tak aktywnie uczestniczyć w proponowanych przeze mnie konkursach, jak tym razem. To z pewnością zachęca mnie do organizowania kolejnych ;)
---------------------------------------------------------------------
Na koniec informacja o dwóch spotkaniach, o których poinformowało mnie wydawnictwo Zysk i S-ka. Może się Wam  przyda.

Miłego dnia;)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję. Oj, coś w październiku mi się nie szczęści. Ale wrzesień miałam 'nagrodowy'.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie dziękuję!
    Gratulacje dla Pań!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O,to ja jakieś nieaktualne informacje znalazłam w necie,według których p.Nejman mieszka aktualnie w Niemczech :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję! Pierwszy raz udało mi się wygrać w konkursie "na szybkość". Od rana czatowałam na nowy post, a odpowiedź znałam bez szukania, dlatego tak szybko wysłałam mail. Bardzo sie cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nagrodę:) Ale jestem zaskoczona!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...