wtorek, 20 października 2015

They're waiting...

Ostatnio wspominałam, że jestem zarzucona książkami. Na półce leży nowy stos, a ja mam do przeczytania jeszcze trzy powieści z tego starego. Właśnie pochłaniam "Zwilczoną" Adrianny Trzepiota, więc takowej recenzji będziecie się mogli spodziewać najwcześniej. Chcecie wiedzieć co leży na mojej półce i na mnie czeka? Trochę nowości, nieco starszych już tytułów, ale i egzemplarze przedpremierowe. Przypuszczam jednak, że i dziś odwiedzi mnie listonosz z niemałą dostawą. Czytaliście już coś z tego poniżej?
- "Ekspozycja"
- "Sedinum"
- "Jeden dzień"
- "Historia pewnego związku"
- "Jak pokonać wilki?"
- "Autostopem przez Atlantyk i Amerykę Południową"
-  "Flawia de Luce. Obelisk kładzie się cieniem"
- "Zamki na piasku"

A jak się Wam podoba trochę "odnowiony" wygląd bloga?

17 komentarzy:

  1. Mnie też październik zarzucił książkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę potem zobaczyć, co ciekawego pojawiło się u Ciebie ;)

      Usuń
  2. Ładnie tu u Ciebie :) Życzę miłej lektury. "Jeden dzień" to jedna z lepszych historii miłosnych (chociaż nie typowo) jakie czytałam.

    Pozdrawiam :) Przy gorącej herbacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) A co do książki - też tak słyszałam. Już nie mogę się doczekać, kiedy poznam tę historię.

      Usuń
  3. U mnie też stos się piętrzy:) Książek z Twojego stosu nie czytałam, a widzę tam kilka dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd się bardzo podoba, a jeszcze bardziej, że masz książkę Skokowskiego, on fajnie pisze i muszę zdobyć ten tytuł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze wiedzieć, bo ja nie czytałam jeszcze żadnej jego książki ;) Zobaczymy, jakie wrażenie na mnie zrobi.
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  5. Nie czytałam żadnej z tych książek. Za to u siebie też mam wręcz górę powieści, które na mnie czekają i doczekać się nie mogą. Doba powinna być dłuższa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog faktycznie wygląda o wiele lepiej ;)
    Nie czytałam żadnej z tych książek, ale słyszałam same pozytywne opinie o "Ekspozycji" ;) W moim domu też już urósł spory stosik książkowy ;)

    Pozdrawiam,
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że teraz jest lepiej. Dziękuję ;) Wpadnę potem zobaczyć, co Ty tam czytasz ciekawego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam jeszcze nic z twojego stosiku :( bardzo mnie ciekawi przede wszystkim ,,Jeden dzień" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książkę Mroza mam w planach. Ale też jestem zarzucona książkami, dosłownie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłej lektury, widzę nowy wystrój bloga-śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę miłej lektury (tych książek, których jeszcze nie przeczytałaś ;)). A ten nowy wygląd jest wręcz magiczny ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...