czwartek, 22 października 2015

Wymiana

Kochani,

Listonosz dzisiaj przytargał mi 6 paczek. Obawiam się, że jego codzienne wizyty w moim domu z czasem staną się dla niego przekleństwem. Nosić takie ciężary... No cóż. W sumie to jego obowiązek. Dostałam sporo cudownych książek, więc dosłownie książki na co najmniej miesiąc mam już zaplanowane. Przyszły też konkursowe egzemplarze "Migdałowego aromatu" dla Was i zamiast dwóch.... są trzy. Będzie więc dodatkowa szansa dla wygraną. Jeżeli jeszcze nie wzięliście udziału, klikajcie na baner po prawej stronie.

Ale przejdźmy do głównego tematu. Do zakładki "Wymiana" dodaję nowe tytuły, a są nimi "Afgańska perła" oraz "Zwilczona".
Są to egzemplarze recenzenckie, odrobinę różniące się od tych zwyczajnych (nie posiadają skrzydełek i z tyłu widnieje napis - egzemplarz recenzencki). Jeżeli chcecie się za nie wymienić, piszcie na werka7@gmail.com. Mnie interesują powieści zakładki "Moje książkowe marzenia".

6 komentarzy:

  1. Cześć,
    Ja mam inne pytanie. Chce mieć taki widżet na facebooka jak Ty. Skąd to wziąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można to zrobić fachowo - sama bym tak chciała mieć i wtedy wchodzić w opcje szablonu i tam wklejasz specjalny link. Ale że nie do końca się na tym znam i bałam się, że sobie zbyt tutaj na blogu namieszam, więc zrobiłam to po swojemu. Mało profesjonalnie, ale jest. Po prostu wykonałam printscreena (zdjęcie ekranu), wkleiłam do Painta, przycięłam i zapisałam jako zdjęcie. A potem dodała na bloga jako zwyczajny obrazek i podlinkowałam (wkleiłam link z Facebooka).

      Usuń
    2. Dziękuję. To wygląda ładnie, więc zrobię tak samo! Wielkie dzięki.

      Usuń
    3. Nie ma za co. Zapomniałam jeszcze dodać, że pobrałam z internetu logo Facebooka i nałożyłam na to moje zdjęcie ;) Żeby było widać, że to FB, a nie jakaś inna stronka.

      Usuń
    4. Cześć,
      Googl mi pomógł i znalazłam stronę, która tworzy taki widget: https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin
      Tam się wpisuje link naszej strony zamiast tej podanej. Po http.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...