poniedziałek, 19 października 2015

Ja już mam, a Wy? Mam dla siebie i dla Was ;)

Właśnie otworzyłam paczkę ze świeżymi egzemplarzami książki "Ocalenie Callie i Kaydena". Jak dobrze zauważyliście, mam aż 5 sztuk. Czyli z tego wynika, że 4 są dla Was. Pod koniec miesiąca będziecie mieli okazję o nie powalczyć.

Muszę wymyślić dla Was jakieś ciekawe zadanie. Macie jakieś propozycje? Z pewnością zrobię losowanie, ale chciałabym, by dwa egzemplarze pełniły rolę nagród w jakimś nieco bardziej kreatywnym konkursie.



A oto moja rekomendacja, która znalazła się na skrzydełku okładki:

Na koniec informacja i prośba dla wszystkich moich kochanych czytelników. Właśnie założyłam konto na FB. Jeżeli macie ochotę i bylibyście tak dobrzy, klikajcie w poniższy obrazek i dawajcie "lajki" ;)
https://www.facebook.com/blogzksiazkamiktoczyta

Miłego dnia

8 komentarzy:

  1. Lajk już poleciał! ;) Teraz tylko czekać na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością, like poleciał, gratuluję rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekam na konkursy :). I oczywiście gratuluję rekomendacji!
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Takie paczki zawsze przynoszą dużą radość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka jest zachęcająca :D Ciekawe co w sobie kryje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rekomendacji. Twoja strona już przeze mnie polajkowana ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...