poniedziałek, 26 października 2015

Dodatkowy konkurs z "Migdałowym aromatem" - Kto szybszy, ten lepszy ;)

Kochani,
Z racji, że wydawnictwo Zysk i S-ka przeznaczyło na konkurs z książką "Migdałowy aromat" nie dwa, a trzy egzemplarze, będę miałam dla Was dodatkowe zadanie. Otóż jutro na moim Facebooku pojawi się pytanie zagadka. Osoba, która jako pierwsza prześle na mojego maila poprawną odpowiedź (werka7@gmail.com) - wygrywa książkę. Pytanie będzie dotyczyło albo zapowiedzi wydawnictwa Zysk i S-ka, albo życia autorki książki "Migdałowy aromat". Coś tam Wam wymyślę. Tym razem będzie liczył się refleks, ale żeby podnieść trochę adrenalinę, nie od razu Wam podam, kto wygrał. Wyniki opublikuję wraz z wynikami losowania głównego konkursu, który kończy się jutro.



Wystarczy lubić mojego Fanpage'a na FB i jak najszybciej przesłać odpowiedź na umieszczone tam pytanie. Podpowiem tylko tyle, że podam je w godzinach popołudniowych.

Moja strona na FB:
https://www.facebook.com/blogzksiazkamiktoczyta

5 komentarzy:

  1. Oho, takie zadania na refleks niezmiennie mnie stresują. ^^'' Zresztą pewnie i tak nic z tego nie będzie, bo znając życie, będę wtedy siedziała na zajęciach. Niemniej inicjatywę popieram, a jakże. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wezmę udziału, bo wolę żyć bez stresu, ale powodzenia dla tych, którzy podejmą się tego zadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł ;) A nuż się uda? :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...