wtorek, 6 listopada 2018

Zapowiedź: "Ich gwiazdy"- Dare Tessa.
Pod patronatem Kto czyta książki - żyje podwójnie.


Kiedy Alexandra Mountbatten traci pracę, podejmuje się iście niewykonalnego zadania: wychowania dwóch osieroconych rozpuszczonych dziewczynek na damy. Lecz dzieci wcale nie potrzebują dyscypliny.
Potrzebują miłości. Ale ta prosta prawda nie dociera do ich opiekuna, Chase’a Reynauda – dziedzica książęcego tytułu i wcielonego diabła w łóżku. Alexandra musi przemówić mu do serca… i nie stracić swego.
Jak każdy szanujący się libertyn Chase ma tylko jedną zasadę: żadnych związków. Kiedy uparta guwernantka zaczyna reformować jego życie, on też postanawia ją czegoś nauczyć – to, co sam umie najlepiej: rozkoszy. Żadne z nich nie zamierza się poddać.

Ale jak to zwykle bywa, wszystko idzie nie tak!

wydawnictwo: Amber
patronat: Kto czyta książki - żyje podwójnie
kategoria: romans historyczny
ilość stron: 304
premiera: 13 listopada 2018

12 komentarzy:

  1. Super, gratuluję patronatu :) Ale wydaje mi się, że to pozycja zdecydowanie nie dla mnie.

    mrs-cholera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie czytałam romansu historycznego. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest to książka dla mnie, ale gratuluję patronatu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna okładka - muszę mieć tę perełkę na swojej półce :) a pomijając okładkę to dawno nie czytałam romansu historycznego więc tym bardziej mam ochotę na tę ksiazke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również miałam przerwę od książek tego gatunku. Okładka faktycznie ładna :)

      Usuń
  5. Gratuluję patronatu! :)
    Ja bardzo lubię takie romanse historyczne więc może się skuszę kiedyś przeczytać :D
    Aktualnie mam zbyt dużo jednak książek do przeczytania...

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu! :) Muszę zamówić do biblioteki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...