wtorek, 31 października 2017

Paczka niespodzianka. Co wywalczyłam W krainie książek Stelli?


Już zdążyłam zapomnieć, kiedy ostatni raz brałam udział w konkursie organizowanym na czyimś blogu. Jednak autorka "W krainie książek Stelli" skutecznie kusiła bookboxem. Któż z nas nie lubi niespodzianek? Ja na pewno lubię, więc postanowiłam spróbować. Efekt? Dziś przywędrowała do mnie zagadkowa paczka, którą otwierałam z wielkim podekscytowaniem. Chcecie wiedzieć co otrzymałam? 

Jak zapowiedziała, tak zrobiła. Wrzuciła w paczkę powieści idealnie wpisujące się w krąg moich zainteresowań. Moja domowa biblioteczka powiększyła się więc o "Niedoskonały cud" oraz "Owoce Lukrecji". 

 W paczce pojawiły się także dwie papierowe zakładki...

... i jedna materiałowa. Piękna! Przypadła mi do gustu na tyle, że zamiast zapamiętywać strony w końcu zacznę z niej korzystać.

A na osłodę, czekolada. 

Warto było wziąć udział, no nie? 
Autorce bloga, jak i organizatorce konkursu, bardzo dziękuję za tak wspaniałą niespodziankę.

25 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej !!
    O książkach nie słyszałam, ale okładki mają cudowne.
    Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, okładki piękne. Ja książki miałam okazję poznać właśnie dzięki recenzjom organizatorki konkursu. A potem okazało się, że do mnie przywędrowały :)

      Usuń
  2. Świetna wygrana:)
    Gratuluję:)
    kocieczytanie.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :) Takie niespodzianki zawsze sprawiają wiele radości.

      Usuń
  3. Gratuluję :). Świetna wygrana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że paczka przypadła Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Zawsze jest miło dostać taką paczkę :) W ogóle zawsze jest dobrze dostawać książki, ja wiecznie jakieś zamawiam a potem zapominam i sama sobie robię niespodzianki jak nagle niespodziewanie kurier puka do drzwi :)

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Takie niespodzianki z tajemniczą zawartością są najlepsze :) Ten moment rozpakowywania przypomina mi czasy, kiedy byłam dzieckiem i otwierałam świąteczne prezentu :D

      Usuń
  6. Z tego wszystkiego to podoba mi się tylko czekolada, ale miłej lektury! :D

    Bookeater Reality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) Czyli mimo wszystko znalazłabyś coś dla siebie :D Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Gratulacje! Wiem, jaka to radość wygrać w jakimś konkursie :D Szczególnie, jeżeli nagrody są naprawdę świetne :)
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Najlepszy jest moment otwierania paczki, której zawartość nie jest znana. Takie niespodzianki potrafią sprawić naprawdę wiele radości :)

      Usuń
  8. Gratulacje. Nigdy nie słyszałam o Niedoskonałym cudzie. Muszę szybko to nadrobić i poszperać po necie.

    Pozdrawiam. i zapraszam do mnie :)
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    IG @misskatherinesblog (https://www.instagram.com/misskatherinesblog/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja książki poznałam wcześniej dzięki recenzjom organizatorki konkursu, ale nie miałam pojęcia, że będę miała szansę zmierzyć się z nimi osobiście :) Mam nadzieję, że mnie nie zawiodą.

      Usuń
  9. Ta czekolada to słodka kropka nad i :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. A czekolada faktycznie była słodką kropką nad i... Już jej nie ma :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...