czwartek, 17 września 2020

"Bezwstydny klient" - Whitney G.
Romans na godzinę.


Autorka popularnych, pikantnych romansów, Whitney G., która kupiła moje serce powieścią „Turbulencja”, jakiś czas temu dała początek serii krótkich opowiadań kryjących się pod nazwą Intensywne doznania. Książki zajmujące nie więcej niż godzinę czytania mają swoją specyfikę, zalety i wady. Wszak jeszcze dobrze się nie rozkręcą, a tutaj pojawia się finał. Ciężko więc oczekiwać od nich głębi wrażeń,  toteż z podobnym nastawieniem należałoby po nie sięgać, by uniknąć rozczarowań. To jednak całkiem ciekawa forma rozrywki, która nadaje się na godzinną podróż pociągiem czy jeden wieczór, w trakcie którego chcemy na chwilę, bez obciążania umysłu odsapnąć od obowiązków. Co zatem skrywa „Bezwstydny klient” i czy pozwoli Wam na przyjemne odmóżdżenie?

ZARYS FABUŁY

Kiedy Ryan Dalton otrzymuje kolejne wypowiedzenie od firmy mającej zadbać o jego wizerunek zaczyna rozumieć, że znalazł się w tarapatach. Jedna, druga odmowa… Powoli zaczyna brakować mu opcji do wykorzystania, bo jak się okazuje, nie w sposób udźwignąć na swoich barkach jego wybryków, o których głośno nawet w gazetach. Zdesperowany wysyła zgłoszenie do jednej z firm od PR-u nie podając swoich danych. Liczy, że być może w ten sposób ktoś zdecyduje się dla niego pracować. Nie ma pojęcia, że Penelope, właścicielka, również znalazła się w trudnej sytuacji, w której ze względu na kuszący zarobek będzie chciała zaryzykować. Tylko czy na pewno będzie jej się to opłaciło?

OPOWIEDZIANA W STRESZCZENIU

Krótkie streszczenie, a zdradza praktycznie całą fabułę książki. Celowo pominęłam pewien fragment opisu, który jednak znalazł się na okładce, by pozostawić choć mały smaczek do odkrywania dla tych, którzy zdecydują się zmierzyć z niniejszą powiastką. Pikantna historia o miłości, w której raczej nie ma mowy o głębokich uczuciach, a raczej fizycznych doznaniach bazujących na seksie i namiętności. Zdaje się, że bohaterowie są pod tym względem do siebie dobrze dopasowani, co raczej trudno ocenić bazując na sferze mentalnej. Przed nimi bowiem długa droga, która zweryfikuje niniejszą kwestię. Jest więc pikantnie, bez nagięcia granic smaku, ale też bez głębi. Ot taki krótki romans, który ma za zadanie rozpalić policzki i nie pozostać długo w pamięci.

PLAYBOY W OPAŁACH I JEGO RATUNEK

Historię postaci poznajemy dzięki pierwszoosobowej narracji, którą naprzemiennie przejmują Penelope i Ryan. Ona znalazła się w potrzasku. Właśnie zakończyła związek, w którym ukochany nie wahał się przed zdradą. Nie rozpacza jednak skrajnie i nie wyrywa sobie włosów. Działa, walcząc o swoją firmę i dobre imię. On z kolei znany jest dzięki miłosnym podbojom, które niekoniecznie korzystnie wpływają na renomę jego biznesu. Owszem, niezły z niego playboy, ale czy i również dobry kandydat do poważnych interesów? Z tym właśnie ma problem. Relacja, na jaką autorka postawiła w ich przypadku, wyzbyta jest dramatów, wielkich przeszkód czy kłód rzucanych pod nogi. Stąd całość jest lekka, przewidywalna, skupiona raczej na wątku miłosnym z niewielkim polem do popisu jeśli chodzi o tło, a te stanowi zawodowa relacja i ratowane reputacje obu firm.

DLA KOGO?

Króciutka i przewidywalna przygoda. Nieodkrywcza, choć pozwalająca się zrelaksować. Taka, która bawi na chwilę, ale o której szybko się zapomina. Romans nieobowiązkowy, bez głębi, zwrotów akcji, utrzymany na poziomie poprzednich tomików wchodzących w skład cyklu. Tym czytelniczkom, które zadowolone kończyły pierwszą i drugą część, nie sprawi zawodu. Ja nadal pozostaję przy zdaniu, że to przeciętne historie i nadal mam nadzieję, że autorka jeszcze czymś nas zaskoczy.

wydawnictwo: Kobiece
cykl: Intensywne doznania #3
kategoria: romans
ilość stron: 147 (duża czcionka)
data wydania: 12 sierpnia 2020 

Seria Intensywne doznania: Niegrzeczny szef // Grzeszny doktor // Bezwstydny klient

Tę książkę oraz inne książki dla kobiet znajdziecie na TaniaKsiazka.pl, stronie księgarni internetowej, która przeznaczyła niniejszy egzemplarz do recenzji. Serdecznie dziękuję.

9 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie podziękuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej się nie skuszę. Wolę coś ciekawszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie przeplatanie się narracyjne. Myślę, że ta książka mogłaby mnie wciągnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że na razie nie mam na nią ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam ochoty na taką historię. Przewidywalność nie zawsze mi przeszkadza. Mogłabym ją sobie nawet puścić w formie audiobooka, gdyby takowy posiadała.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytam w wolnym czasie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE od czasu, gdy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciami na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie aby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...