poniedziałek, 13 lipca 2015

"Uroczysko" + ciekawe dodatki

Niedługo premiera książki "Uroczysko" Magdaleny Kordel, która pojawi się na półkach księgarni dzięki wydawnictwu Znak. Ostatnio mieliście okazję przeczytać na moim blogu recenzję tej powieści. Zobaczcie jednak, jak bardzo dzisiaj zaskoczył mnie listonosz, który zawitał w progu mojego domu z takimi ciekawymi gadżetami. Wzbogaciłam się o torbę na zakupy, z którą bardzo chętnie nieraz wybiorę się do sklepu. W paczce były także kosmetyki oraz dmuchana piłka - w sam raz na ciepłe, letnie, wakacyjne dni. Bardzo dziękuję wydawnictwu!



11 komentarzy:

  1. Śliczne! Mam pytanie, Czy Znak sam szuka recenzentów? Takie nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile dobrze pamiętam, do Znaku zgłaszałam się sama. I odpisali ;) Spróbuj - może akurat się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent :). Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, wydawnictwa się rozkręcają z promocją. I bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały wakacyjny dodatek. Wydawnictwo zna się na rzeczy ;)
    Ej no, też chcę taki prezent! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapytać czy szukają recenzentów? Oni dodali mój blog do obserwowanych, ale myślałam, że sami napiszą. Często czytam ich książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do nich, czy zechcieliby z Tobą współpracować. Przedstaw im statystyki bloga i podaj w e-mailu link do niego, żeby mogli przejrzeć Twoje przykładowe recenzje. Zobaczysz - może odpiszą. Zawsze warto spróbować ;)

      Usuń
  7. Fajny prezent :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prezent, pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...