czwartek, 4 września 2014

Problem z komentrzami

Nie będę ukrywać tego, że największą ilość komentarzy na moim blogu (zwłaszcza pod postami na temat premier) zostawiają anonimowi internauci. Jednakże zostałam zmuszona do tego, aby zezwolić na pisanie takowych tylko zarejestrowanym użytkownikom. Szkoda, aczkolwiek miałam powód. Otóż ostatnio każdego dnia otrzymuję ogromną ilość komentarzy będących zwyczajnym spamem. Reklamy w języku angielskim, które muszę nagminnie usuwać - zaczęły mnie zwyczajnie denerwować. Mam nadzieję, że każdy to zrozumie.

Miłego dnia dla wszystkich!

2 komentarze:

  1. Juz jakis czas temu kolezanka miala podobna sytuacje z tymi komentarzami ,mam nadzieje ,ze i u Ciebie wszystko sie wkoncu uspokoi. Co do ksiazek wczoraj skonczylam czytac Gwiazd naszych wina :) Piekna ksiazka :) A czy widzialas juz film na podstawie tej ksiazki ?? Tutaj mozesz sobie go obejrzec online Mysle,ze Ci sie spodoba :)
    http://zalukaj.tv/zalukaj-film/20565/gwiazd_naszych_wina_the_fault_in_our_stars_2014_.html
    Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do książki - zgadzam się. Filmu jeszcze nie widziałam i może się do niego przekonam, bo póki co boję się, że będę znowu płakać - tak jak podczas czytania. Zbyt dużo osób z mojej rodziny odeszło na raka;( Być może dlatego też ta książka była dla mnie podwójnym przeżyciem. Jednakże bardzo dziękuję za link. Z pewnością któregoś dnia skorzystam!
      Pozdrawiam i życzę Ci miłego dnia;*

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...