czwartek, 20 sierpnia 2015

"Przypadki Callie i Kaydena" cz. 2 - nieoficjalnie

Kochani,

Po prostu MUSZĘ się z Wami tymi podzielić. Tylko ciiiichooo ;) Właśnie skończyłam czytać drugą część Przypadków Callie i Kaydena. I to po polsku! A to oznacza, że powinniście śledzić zapowiedzi wydawnictwa Zysk i S-ka, bo za jakiś czas pojawi się tam informacja o premierze tej książki. To jednak nie wszystko. Właśnie zabieram się za napisanie rekomendacji na jej okładkę, a tym samym będę miała dla Was kilka niespodzianek. Ale to dopiero w nieodległej przyszłości. Was pozostawiam z rozpaloną ciekawością, bo niczego więcej nie mogę zdradzić. Powiem tylko tyle, że na książkę warto będzie czekać.

 

16 komentarzy:

  1. Zakochałam się w pierwszej części i z chęcią przeczytałabym już drugą! :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza część mi również bardzo przypadła do gustu, zatem z niecierpliwością będę oczekiwać drugiej.
    A rekomendacji bardzo gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zdążyć zatem przeczytać tom pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na półce tom pierwszy, ale z opinii książka wydaje się świetna, więc muszę mieć koleją część zanim zacznę czytać, aby nie mieć przerwy w historii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awiolciu kochana, musisz nadrobić straty ;) Nie pożałujesz.

      Usuń
  6. Tak będzie najlepiej. Kiedy trzeba długo czekać na kolejną część, nieraz sporo się zapomina. A tak będziesz miała wszystko "na świeżo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, nie wiedziałam, że będzie druga część. Fajnie, na razie przede mną jeszcze pierwsza część :)

    http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jeszcze nie czytałam pierwszej części, a już ma się pojawić druga ;). Muszę to jak najszybciej nadrobić, zwłaszcza że książka czeka na mnie na półce :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba czas przeczytać pierwszą część! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze pierwszej nie czytałam, a tu takie niespodzianki ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, a tu już druga!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza część czeka na półce, ale już Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja poczekam, a co tam :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...