piątek, 12 grudnia 2014

Wyniki konkursu

Mężuś w pracy, córeczka śpi ... więc wzięłam się za porządki - i te domowe i te blogowe. Przejrzałam między innymi odpowiedzi konkursowe i postanowiłam wyłonić zwycięzców. Chciałam podziękować wszystkim tym, którzy wzięli udział. Do wygrania były cztery książki, ale po jedną z nich nikt się nie zgłosił. Poniżej umieszczam więc trzy nicki zwycięzców, których proszę o przesłanie adresu potrzebnego do wysyłki nagrody. Kontaktować się ze mną możecie na maila - werka7@gmail.com .

A więc aby nie przeciągać:

Ania Mania otrzymuje książkę "Za rękę z Koreańczykiem"
Sia lala otrzymuje książkę "Janice Gentle i Seks"
Zaczytana otrzymuje książkę "Monster High: Upiór z sąsiedztwa"

Gratuluję, a pozostałym jeszcze raz dziękuję i zachęcam do udziału w kolejnych konkursach, które już wkrótce. Dla Was wszystkich uśmiech mojej córeczki;)


5 komentarzy:

  1. Uśmiech córeczki bezcenny, bardzo dziękuje, czuję się doceniona. Już wysyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Smieszka malutka :))) Milego weekendu Wam Zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post fajne zdjencia jak zawsze

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...