sobota, 23 kwietnia 2016

O czym już niedługo i coś na wymianę

Kochani,

Nanosił się ostatnio nasz miejscowy listonosz sporo paczek. Toteż przede mną niemało zaległości... A czasu brak. Ogromna ilość przesyłek jeszcze w drodze. Ale co tam. Najgorsze jest to, że nie potrafię się opanować i wciąż zamawiam. Też tak macie? Na zdjęciu zobaczycie wypisane poniżej tytuły powieści nadesłanych przez wydawnictwa, którym ogromnie dziękuję.

"Kiedy księżyc jest nisko",
"Tylko Cross",
"Czekałam na ciebie",
"Historia pszczół",
"Polowanie"
"Blisko chmur"
"Chałturnik",
"Srebrny chłopiec",
"Splątanie",
"Oblubienice wojny",
"7 km od Jerozolimy",
"Śmierć frajerom. Złota maska" 

Czytaliście coś z tego?

Mam też coś na wymianę. Poniżej widzicie zdjęcie nieczytanego egzemplarza "Więcej czerwieni" Katarzyny Puzyńskiej. Jeżeli chcielibyście zrobić mały deal, interesują mnie powieści znajdujące się w zakładce "moje książkowe marzenia". Ich okładki umieszczam także tutaj, poniżej. Na zdjęciu jest jednak zapomniałam umieścić powieść "Jesteś moja, dzikusko", która ewentualnie także by mnie interesowała.
Zainteresowanych proszę o kontakt na : werka7@gmail.com

Oddam...
... w zamian za :)
 Miłego wieczoru!

7 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać recenzji! ;) Widzę, że mamy podobny gust, większość książek, które Ci się marzą, znajdują się również na mojej półce do zdobycia :D

    Pozdrawiam!
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. "Historię pszczół" już przeczytałam. Też muszę przygotować taką listę książek do wymiany. Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Historia pszczół" czeka na półeczce na swoją kolej :)
    Nie przejmuj się - każdy mól ma tę jedną małą słabość, że woli nie jeść przez tydzień, ale zamówić sobie trochę książek :D
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha nie da się tak po prostu nie zamawiać książki, kiedy pojawia się tyle nowych świetnych. :D Miłego czytania! :D
    Pozdrawiam ciepło ♥
    Lost in books

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym ciągle zamawiała,gdyby nie to, że mnie nie stać :P
    Książki bardzo ładnie prezentują się na zdjęciu, ale niestety żadnej nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też średnio stać. Te widoczne na zdjęciu to książki, które otrzymałam od wydawnictw. Poza nimi mam dłuuugą listę powieści, które chciałabym kupić. Ale podobnie jak u Ciebie - z funduszami kiepsko :p Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Mam w planach "Historię pszczół" :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...