czwartek, 28 kwietnia 2016

KONKURSY PATRONACKIE - Wygraj książkę "Historie kuchenne"

Chcecie otrzymać pięknie i okazale prezentującą się książkę pełną wspomnień i starych przepisów zaczerpniętych z rodzinnych zapisków? Teraz macie okazję. Zapraszam do wzięcia udziału w organizowanych przeze mnie, patronackich konkursach.

 
KONKURS 1 – PRZEŚLIJ ZDJĘCIE

1.       Konkurs rozpoczyna się dnia 28.04.2016 i zostanie zakończony 10.05.2016.

2.       Aby wygrać, należy zostać obserwatorem bloga i przesłać na maila werka7@gmail.com zdjęcie Waszego autorstwa przedstawiające danie mające jakąś Waszą rodzinną tradycję czy historię. Może być to coś wymyślonego przez Was, Waszych rodziców czy babcie. Może też to być jakaś popularna potrawa, która jednak jakoś szczególnie zapisała się w Waszym życiu. Proszę Was byście wraz ze zdjęciem przesłali jakiś krótki opis dlaczego wybraliście właśnie to danie, a nie inne. Pamiętajcie, by podać w mailu Wasz nick pod którym obserwujecie bloga.

3.       Byłoby mi miło, gdybyście umieścili baner konkursowy na swoich blogach, FB itp., jednakże  nie jest to warunek obowiązkowy.

4.     Jako jednoosobowe jury wybiorę dwa zdjęcia, których autorzy otrzymają po jednej książce „Historie kuchenne. O miłości, rodzinie i sile tradycji”. Wraz z przesłaniem zdjęcia wyrażacie zgodę na jego publikację na moim blogu.

5.     Fundatorem nagród jest wydawnictwo Bernardinum.

6.    Wyniki ogłoszę na blogu do trzech dni od zakończenia konkursu.

--------------------------------------------------------------
KONKURS 2 – ZADAJ PYTANIE AUTORCE NA FANPEJDŻU MOJEGO BLOGA

Konkurs organizowany jest TUTAJ.

Można brać udział w dwóch konkursach równocześnie. Wtedy zwiększacie swoje szanse. 

Powodzenia! 

1 komentarz:

  1. Zgłaszam się na konkurs 'Historie kuchenne'.

    Udostępniłam baner: http://literackie-zamieszanie.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania.html

    Obserwuję jako: Izabela Łęcka


    Do konkursu zgłaszam zdjęcie pierożków drożdżowych. Wysłałam je na adres mailowy. Wykonałam te pierożki i zdjęcie 21 stycznia tego roku.

    Potrawa ta to duma mojej mamy i jakoś tak się złożyło, że dopiero teraz postanowiłam się nauczyć mięsić ciasto drożdżowe. Takie pierożki i bułki to moje wspomnienie z dzieciństwa, gdy mama w każdą sobotę piekła przepyszne wypieki. Coraz więcej gotujemy nowocześnie, a przecież w naszych rodzinach smacznie będzie zastosować tradycyjne, sycące potrawy. I taką właśnie potrawą są pierogi z jabłkami i cynamonem.


    Izabela Łęcka, www.literackie zamieszanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...