wtorek, 17 listopada 2015

"One With You" - znamy datę 5 części serii ze słynnym Crossem

Właśnie dzisiaj natknęłam się na informację zwiastującą datę amerykańskiej premiery V części serii Crossfire. Oj trzeba uzbroić się w cierpliwość, bo w USA książka pojawi się na rynku dopiero 5 kwietnia 2016. Kiedy więc u nas? Pewnie jakieś 3-4 miesiące później, chociaż może wydawnictwo Wielka Litera pozytywnie nas zaskoczy. Postaram się do nich napisać i może uzyskam jakieś konkretniejsze informacje. Zobaczymy. W każdym bądź razie będę Was na bieżąco o wszystkim informować. Co zauważyłam, seria przedstawiająca losy przystojnego Gideona cieszy się ogromną popularnością. A Wy, jesteście jej zwolennikami, przeciwnikami, a może jej nie znacie?

5 komentarzy:

  1. Nie znam serii, ale słyszałam o niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może do tego czasu uda mi się zapoznać z wcześniejszymi tomami, bo próbuję przeczytać serię od dawna a jeszcze nie miałam okazji;)

    www.ksiazkoholiczka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam 3 pierwsze części jakieś półtora roku temu i byłam tak zła, jak pod koniec trzeciej dowiedziałam się, że będzie kontynuacja. 4 wyszła w tym roku, ale nie czytałam bo szczerze to nie pamiętam co się działo w poprzednich tomach. Przysięgam, że wczoraj myślałam o tym żeby zacząć od nowa czytać, ale pomyślałam ''a co jeśli znowu będzie kolejna część?'' Ciężko mi było znaleźć informację, a tu dzisiaj proszę, dodajesz na ten temat post ;D Cudowny zbieg okoliczności ;D w takim razie czekam, i zacznę znowu czytać jak już będą wydane wszystkie tomy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ale dla fanów to na pewno nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, więc mniej cierpię. :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...