poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Za kilka dni ślub ...

W sobotę, 24 sierpnia, odbędzie się dla mnie mega ważne wydarzenie. Wychodzę za mąż! Już udziela mi się stres, a kiedy w zeszłym tygodniu poszłam do kościoła obejrzeć całą ceremonię, żeby wiedzieć co, gdzie i jak, przeżywałam to tak, jakbym sama już tam stała. Ten tydzień to wariactwo. Każdego dnia coś załatwiamy. Niełatwo dopiąć wszystko na ostatni guzik. Kończę właśnie czytać "Dla Ciebie wszystko" Nicholasa Sparks'a, więc niedługo pojawi się recenzja tej książki. Ciężko znaleźć chwilę na relaks z książką, ale jakoś staram się wygospodarować sobie czas. Trzymajcie za mnie kciuki i życzcie mi samych prezentów bogatych w książki ;)

1 komentarz:

  1. :D Komentarz ponad 2 lata później, może odnowi wspomnienia. :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...