czwartek, 12 marca 2015

Wkrótce na blogu


Chciałam podzielić się z Wami moimi planami na najbliższy czas. Obecnie czytam "Dziennik Watykański" Johna Thavisa, czyli książkę otrzymaną od wydawnictwa Znak. Później w kolejce jest "Podziemne miasto" Łukasza Henela, wydawnictwa Videograf.

Potem zaś, jeżeli nic nie będzie stało na przeszkodzie, czekają na mnie:
- "Obsydian" Jennifer L. Armentrout,
- "Powód by oddychać" Rebecca Donovan
- "Oddychając z trudem" - Rebecca Donovan

Zapowiada się ciekawie;) Czy ktoś coś z tego czytał?

6 komentarzy:

  1. Właściwie to żadnej z nich nie czytałam, ale na ich temat za to owszem. Tym bardziej wyczekuję teraz Twoich opinii. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och "Obsydian" jest rewelacyjny ! <3 Za to "Powód by oddychać" lekko mnie zawiódł. Nie otrzymałam tak świetnej książki na jaką liczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym przeczytać serie Oddechy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie poluję na "Obsydiana", gdyż opinie bardzo mnie zaciekawiły. Jestem też bardzo ciekawa opinii książki "Powód by oddychać", gdyż wszędzie ją widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę więc zaglądać, bo widzę książki, które jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam, ale chciałam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...