środa, 1 kwietnia 2015

Kilka ciekawostek

Moi Kochani,

Kończę powoli czytanie drugiej części serii "Oddechy", której autorką jest Rebecca Donovan. Zostało mi 30 stron, ale nie będę zdradzać swojej opinii, bo wkrótce poznacie ją z mojej recenzji.
Ostatnio miałam okazję natknąć się w sieci na kilka ciekawych obrazków i informacji. Od razu pomyślałam, że warto się nimi podzielić. Może akurat jeszcze tego nie widzieliście.

Kochacie KUBUSIA PUCHATKA? No to teraz wyszło szydło z worka na temat słynnych bohaterów. Sami zobaczcie ;)
źródło

Zastanawialiście się kiedyś, jaka jest najgrubsza książka na świecie? Czy dacie wiarę, że takowa mierzy 4,08 m grubości?
źródło

Teraz coś, co odzwierciedla mój stan, kiedy zanurzam się w kartach ciekawej książki.
źródło  

A na koniec polecę Wam ciekawego bloga. Jeżeli macie ochotę przeczytać coś emocjonującego i poznać to, co siedzi w głębi duszy pewnej dziewczyny - sprawdźcie.

2 komentarze:

  1. Wspaniały prezent od wspaniałego człowieka. Dziękuje. Na zbliżające się święta, życzę Pani i całej Pani rodzinie radości od samego Nieba, zdrowia, dużo uśmiechu i smakowitości na stole, żeby każdy kolejny dzień przynosił coraz więcej szczęścia i miłości. Wesołych i pogodnych!

    OdpowiedzUsuń
  2. O Kubusiu Puchatku słyszałam. Ostatni obrazek ukazuje prawdę i jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...